Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterbarnungdomar
Läst 1343 ggr
sweethoney
0

Fin stund.......

Jag satt igår och pratade med min minste son som är 4 år. Han frågade om sina mor- och farföräldrar, och om mina mor- och farföräldrar. Han frågade ingående vem som är min farmor(i livet) och min mormor(på andra sidan). När jag sa vad min mormor heter så sa han: Henne har jag varit hos. Jag var där själv och vi gick runt och tittade hur det såg ut hos henne. Då frågade jag om han kom ihåg hur hon såg ut och då svarade han: Nej, men jag vet hur det ser ut hos henne. Och hon är snäll. Så satt han tyst lite och fick ett fundersamt ansiktsuttryck och så sa han: eller så kanske det var en dröm….

Det kändes så fint på något sätt. Jag pratar ofta med min mormor, det känns som om hon finns här och "håller koll".

Amor vincit omnia

signemo
0

VAd fint. Visst känns det trygt och bra.

Var rädda om varandra

Jane-Lyzell
0

Ja, våra 4 a åringar är precis i den där härliga åldern - med lika mycket seende i båda världarna:-)

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Hellas]
0

Jag tycker det var ett fint och vackert samtal Ni hade och det är bra om vi vuxna faktiskt tar våra barn på allvar utan att för den skull förstora det hela!

Själv var jag inte gammal när jag berättade för min mamma att jag varit hos hennes mormor!
Jag berättade hur det såg ut, prydnadssaker och en grön skål med godis, jag vet till och med vilken sort!
Mamma sa bara….jaha säger du det, men du har ju aldrig varit där lilla vännen (hon avled samma år som jag själv föddes!