Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 567 ggr
[dcpower]
0

hejsan

hur gör man stora arkanan resp den lilla tänkte testa den på en som ville ha lite större spådom av mig:):) Testar den gärna på andra men tar då dom på tel eftersom jag tar upp så mkt då

sandra1977
0

vaddå menar du "gör"stora resp lilla arkanan?? mvh sandra

[Hellas]
0

#1 Det är två olika typer av läggningar man ofta använder sig av när man lägger Tarot kort

[dcpower]
0

ja, sorry, skrev fel hur lägger man upp korten mena jag, goa hälsningar från dcpower

Katarinaj
0

Gå in på www.tarotsidan.com där hittar du tips på flera olika läggningar

Elisabeth-J
0

Inne på Healing ifokus pågår en gratis tarotkurs, gå in där så får du mycket hjälp. Även inne på Häxor iFokus startas en gratis tarotkurs snart.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sandra1977
0

Hellas: stora o lilla arkanan är väl inga läggningar utan benämningen på korten??alltså kort som tex magikern,vagnen,tornet osv tillhör stora arkanan o kort som 5 i bägare,2 i stavar,riddare i svärd osv tillhör lilla arkanan..mvh sandra

[Hellas]
0

#6 Haha, ja, du har så rätt, jag förstod vad DC menade så jag tänkte inte ens på att det inte stod vilka läggningar eller stjärnor man kan använda samt hur man gör!
Jag ser ju nu att DC inte frågade rent specifikt om det förrän inlägg #3.

sandra1977
0

haha så det kan bli..jag bara tänkte..så att jag inte var helt ute o åkte på kvastenFlörtmvh sandra