Dagens 15/8
Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)
Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Dagens humör: Lite glädje o hopp o spänd förväntan Dagens borde: Ta det lugnt Dagens frisyr: ovårdat Dagens klädsel: långärmat o mysbyxor Dagens väder: uppehåll Dagens planer: Försöka få hem Judas Dagens materiella, vill ha: materialet till kursen Dagens längtan: Att ha Judas hemma igen Dagens tanke: Kom hem Judas Dagens middag: vet ej ännu Dagens tråkigaste: Judas ville ej visa sig Dagens personer: ni här,katterna o guben Dagens irritation: ingen Dagens låt: Dagens glädje: Tror jag vet vart Judas är nu! Dagens inspiration: ni här på ön!

Dagens humör: Ganska bra Dagens borde: Inte idag heller Dagens frisyr: Nytvättat blött ännu Dagens klädsel: Jeanskjol och linne Dagens väder: Växlande Dagens planer: Inga inplanerade ännu Dagens materiella, vill ha: En sån där lite damsugare Dagens längtan: Lite mera sommar igen, vill inte ha höst ännu Dagens tanke: Att tänka posetivt, jag kan Dagens middag: Blir kyckling gryta idag med ris Dagens tråkigaste: Att det är höstlikt ute Dagens personer: Mina nära och kära Dagens irritation: Ingen än så länge Dagens låt: Har inte lyssnat nått ännu Dagens glädje: Att jag mår allt bättre Dagens inspiration: Att fösöka öva på fotot på intuitionsövningen