God Morgon till alla!
Nu är solen tillbaka och enligt rapporter ska vi få en fortsättning på den varma sommaren ända in i september..den är välkommen!
Öskar er en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Godmorgon Christine och till er alla andra här på ÖN.Här är det en gråmulen morgon verkar som det ska börja regna igen.Önskar er alla en härlig dag!

God morgon!
Här är mulet,har regnat,Önskar er alla en bra dag!
God Morgon!
Här i Göteborg är det BLÅÅÅÅSIGT och regnet piskar stundtals mot huset. Lite höststormkänsla. Det känns gott och mysigt att vara inne idag!
Hoppas det blir en fin och trevlig dag ändå!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Godmorgon! Östersund bjuder på gråmulet och 13 grader… men jag ser blå stråk på himlen… så det finns hopp om finväder!
Jag fortsätter snällt mitt flyttstökande så det får gärna fortsätta vara svalt för min del.
Godmorgon Godmorgon! Jag tror det är gråmulet här med
…. japp, det ser inte bättre ut. Har precis vaknat, healingen gjorde nog sitt igår. Känns som jag har kudden kvar i ansiktet men vill ändå önska er en fin, fin dag!

Gomorron! Här är det molning men det ser ut som att solen spricker fram snart :) Ska dricka kaffe nu en stund innan det är dags att börja jobba. Önskar er alla en underbar dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej på er! Här ösregnar det ibland och blåser som attans solen tittar fram ibland också! blev dyngsur när jag gick skogsrundan med min vovva,så det blev en dusch innan dagens jobb.Ha det gott!

God Lunchtid får jag skriva då, som inte kommit in här på ÖN förrän nu.
Ha det gott alla!!