Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 578 ggr
Cristine
0

God Morgon!

Här regnar det för fullt så då passar jag på att göra saker som att handla och följa en väninna till ett medium. Det blir skönt att göra nåt annat än att hålla på hemma.

Ha en trevlig dag ni också!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

doddel
0

Stackare här lyser solen och det är varmt och gött

Happyspirit
0

Godmorgon Cristine och ni andra sen när ni vaknar eller kikar in. Här i Tumbo ser det ut att vara uppehåll i alla fall just nu. Min förhoppning är att komma ut på en skogspromenad och ikväll ska jag på en healingbehandling hos en tjej som håller på att utbilda sig till healer. Det här blir den andra behandlingen och sen ska jag skriva referens till hennes lärare.

Önskar er alla en fin dag.Skrattande

wolfie
0

God morgon här är just nu ett stilla regn,tog nyss en liten promenad..Ha en fin dag allihop!

[Chakra]
0

Godmorgon Alla!

Det ser ut som om dagen kan bli solig, men inget är så lurigt som vädret!
Åker till mina gamla hemtrakter i några dagar.

kickilindstrom
0

godmorgon

här i norberg är det inomhusväder. passar mig bra idag då får man lie annat gjort om man vill förstås.

kram kicki

FiaH
0

Godmorgon på er alla! Här skiner solen så härligt, kan behövas efter gårdagens ösregn.. Kram

NancyAlke
0

Godmorgon! Östersund bjuder på gråmulet, regn och 12 grader *burr*

Jag ser positivt på vädret då det gör att det känns ännu bättre att flytta till Mariestad och dessutom är det jättebra "packväder".

Det är nu mindre än tre veckor till min flytt och nu längtar jag verkligen till att den ska vara över.

EwaAkerlund
0

Godmorgon alla glada…Riktigt höstväder idag, I Like!!  #7 Skönt för dej vännen,att det snart bär av!