Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 943 ggr
Tatsu
0

Konstigt inatt

Igår natt kunde jag inte sova alls och inatt somnade jag vid 24 tiden.Tvärvaknade kl 02 och det lyste ett gulrött sken framför fönstret. Det liksom rörde sig uppåt och i sidled.Samtidigt var rummet jätte konstigt, jag kände inte igen mig, hittade inte ut. Jag såg "ränder" överallt i rummet, tänkte att nu får jag en hjärnblödning eller nå´t.
Steg upp och famlade mig ut kollade i spegeln om jag såg "konstig" ut och sedan gick jag till ett annat rum och kollade ut om det stod någon bil eller om det brann någonstans. 
Ingenting såg konstigt ut och jag gick tillbaka och la mig igen.
När jag vaknade i morse är jag nog som vanligt igen men har tryck i baknacken.
Vad i hela friden var jag med om i natt? Håller jag på bli tokig eller?
Hunden släppte väder så jag fick dyka under täcket så jag var vaken och uppe. Väldigt konstigt var det i alla fall.

Tatsu
0

Är det ingen som kan ge en liten förklaring eller har någon ide vad det kan ha varit?
Aliens? ( enligt Totemo)
Jag är sjuk?
En ande?
Gud?
En tjuv???
Kan inte komma på något mer men väldigt konstigt kändes det.

stina63
0

Du kan mycket väl ha haft besök från andra sidan.. Eller så har du haft en utanför kroppsupplevesle. Vad känner du själv när du tänker nu på de?

kram tina

Tatsu
0

olustigt eftersom jag inte kan relatera till något jag varit med om förut.

Njord
0

Du hade kanske besök av UFO/Aliens? Cool

Tatsu
0

#4 Det är inte omöjligt, de kanske försökte att kidnappa mig men jag var väl för tung för dessa små varelser.

Bybo
0

Eller så hade du en klardröm typ. …Haar jag haft några ggr. Bla en gång då jag vaknade på morgonen för att gå på toa, och då står det en varg vid fotändan!! *S*….

Njord
0

#4 Inte var du för tung heller! De strålar ju upp folk så det kvittar om det är en sparv eller en elefant…Tungan ute

Och du hade ont i nacken sa du….de kanske bara bytte batteriet?? Flört Nä, jag bara skojade! Ursäkta mig.

Jag blir lite avundsjuk på dig för jag skulle verkligen vilja se i klarsyn, men det får jag nästan aldrig göra. Har bara hänt 2-3 ggr i livet, senast sommaren 2002.

Men frugan har sett ett UFO när vi bodde ensligt i Kolmårdsskogarna och hon var själv hemma med barnen och jag jobbade natt. Hon berättade det inte för mig förrän ett halvår senare, då hon plötsligt kom ihåg vad som hänt. Då släppte väl minnesraderingen kan jag tro! Glad Till saken hör att hon är en mycket stabil och klok människa. Inte alls så här knasig som jag, och hon är skeptisk till mycket inom detta skrå som jag tror till (nästan) 100% på.

Så hon är mycket trovärdigare än mig. Faktum är att jag själv tror mer på henne än på mig själv……Oskyldig

Tatsu
0

Synd att jag inte fick batterier med högre effekt så man fick någonting gjort. De måste varit halvgamla för det är segt har massor att göra men tittar bara på högar av disk, pappershög (sorteras) sy och laga högen.Obestämd

Tatsu
0

#6 Klardröm? Vad innebär det, som det låter.
Det kan inte ha varit så kul att möta en varg när man är pinknödig och allt.

Njord
0

#8 Jo, jag sitter själv i ett rum belamrat med böcker olika verktyg + en massa annat. Det ser nog ut som en mycket tankspridd och disträ gammal lumpsamlare bor i mitt rum.

Frugan vägrar befatta sig med mitt data och skräprum. Möjligen kan hon slå igen dörren om vi får besök av gäster som hon inte vill ska se eländet (alltså mig och rummet)! Skrattande

Farwuq
0

#10 He, he.

Jag känner igen det.

Skrattande

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

wolfie
0

Hej!Om du nu har tryck i nacken o kände dig så otroligt konstig så tänker jag mer på att du bör nog kanske ringa en läkare?Början till migrän?dålig sömn kan ju ge märkliga följder..det var vad jag kom att tänka på.