Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1255 ggr
Elisabeth-J
0

Dagens 12/8

Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)

Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Britt-Marie
0

Dagens humör: Ganska så bra men är trött Dagens borde: Inga borden ännu, tar bara dagarna som de kommer Dagens frisyr: Som igår Dagens klädsel: Jeans och Jumper Dagens väder: Växlande Dagens planer: Ta en liten kortare promenad Dagens materiella, vill ha: En sån där lite bra damsugare Dagens längtan: Skulle vilja ha massage på min onda rygg Dagens tanke: Tänk posetivt Dagens middag: Blir nog fiskbullar Dagens tråkigaste: ryggen Dagens personer: Mina nära Dagens irritation:- Dagens låt: Har inte lyssnat nått ännu Dagens glädje: Att jag känner mig allt starkare Dagens inspiration: Foton

Elisabeth-J
0

Dagens humör: Väldigt förvånad och förundrad men Glad :)Dagens borde: TvättaDagens frisyr: UtsläpptDagens klädsel: Tights och tunikaDagens väder: Solsken**
Dagens planer: Jobbar med material till höstens kurser
Dagens materiella, vill ha: ---
Dagens längtan: Hemligt ;)
Dagens tanke: Lev i lycka och harmoni, sprid lycka och harmoni så får du det tillbaka!
Dagens middag: Pizza
Dagens tråkigaste: Att människor vill ha negativitet med sig och inom sig, att dom vill sprida negativitet till andra.
Dagens personer: Elinor, Ewa och mina andra sanna vänner. Tack för att ni finns!
Dagens irritation: ---
Dagens låt: Spelar Cosmica
Dagens glädje: Väldigt mycket har glädjt mig idag trots ett par tråkigheter så övervinnen glädjen och lyckan stort för det är så myket mer.
Dagens inspiration: Kurserna
**

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Njord
0

Dagens humör: Lite dyster och lågmäld Dagens borde: Hur mycket som helst Dagens frisyr: Gubbsnagget Dagens klädsel: T-shirt och kortbyxor Dagens väder: Grått, men behagligt Dagens planer: Har redan gått i kras… Dagens materiella, vill ha: Ett hus i skogen, ensligt! Dagens längtan: Att ascension sätter lite fart Dagens tanke: Mycket snurrar på hårddisken nu…. Dagens middag: Ej bestämt Dagens tråkigaste: Att vara jag just nu

Dagens personer: Många Dagens irritation: Inget än så länge Dagens låt: Chris Rea - The road to hell Dagens glädje: Inget Dagens inspiration: Mina barn

EwaAkerlund
0

Dagens humör:Bra,men lite trött
Dagens borde:---
Dagens frisyr:Måste till frissan,för snart kan t.o.m jag skriva utsläppt…
Dagens klädsel:  Jeans                                                                                                     Dagens väder:Lite molningt
Dagens planer:Ska iväg o grilla ikväll,med mina medhjälpare på mässan…..
Dagens materiella, vill ha:En Audi-08,borde hålla mer än 5 kilometer´..
Dagens längtan:Bounty!!
Dagens tanke:Det enda jag kan tänka på just nu,är en varm önskan framförd till en helt underbar medlem på detta Forum,och kan tyvärr inte i nuläget skriva nåt om det.Men om det fixar sej,kommer jag att jubla av glädje!!!
Dagens middag:Korvkiosken
Dagens tråkigaste:Varför hänge sej åt negativism som inte ger nåt,när det finns positivism som ger så det bara sjunger omét        Dagens personer:Min dotter,min f.d måg,och min "nya" måg                                                                                                             Dagens irritation:Förkylningen släpper inte sitt grepp..
Dagens låt:Healinghands m Cosmica
Dagens glädje:Att hösten nalkas..
Dagens inspiration:Mässan 21 september!!

Lantismamman
0

**Dagens humör:Halvdeppig
Dagens borde: städa
Dagens frisyr: upsatt
Dagens klädsel: beige byxor och blå tröja
Dagens väder: molnigt
Dagens planer: storhandla
Dagens materiella, vill ha: italiensk glass
Dagens längtan: Efter min döda pappa som fyller år idag.
Dagens tanke:Varför skulle pappa dö??
Dagens middag: Ingen aning än
Dagens tråkigaste: Att jag inte kan ringa min pappa och gratulera honom på födelsedagen:-(
Dagens personer:Pappa
Dagens irritation: Att jag är så slarvig
Dagens låt:  Att segra eller dö/Stefan Andersson
Dagens glädje: Mina barn!
Dagens inspiration: Mina barn!
**

Manni
0

Dagens humör: Bra!
Dagens borde: Nej!
Dagens frisyr: Nytvättat, utsläppt med alldeles för lång lugg
Dagens klädsel: Klänning
Dagens väder: Sol, moln och rätt varmt
Dagens planer: Träffa vänner
Dagens materiella, vill ha: Ett fast jobb
Dagens längtan: Efter ledigt som vanligt
Dagens tanke: Snart är det höst :)
Dagens middag: Potatissoppa och grillad gädda
Dagens tråkigaste: Situationen på mitt sommarvik
Dagens personer: Mina vänner här på Ön och IRL
Dagens irritation: Chefen som inte kan ta tag i saker
Dagens låt: I want to break free - Queen
Dagens glädje: Barnen och vännerna
Dagens inspiration: Att kursen börjar om :)

kickilindstrom
0

Dagens humör:  gott* Dagens borde:  finns inget borde Dagens frisyr:  uppsatt Dagens klädsel:  jogging Dagens väder:  sol Dagens planer:  äta Dagens materiella,  vill ha en kyss av min man Dagens längtan:  kyss av min man Dagens tanke:  till alla dom som förvägrar sig själva livet för att få andra att må bra*
Dagens middag:  vet inte
Dagens tråkigaste:  kommer inte på nåt
Dagens personer:  min familj
Dagens irritation:  finns inget
Dagens låt:  there is a place    

Dagens glädje:  att jag kan glädja andra Dagens inspiration:  andras glädje när dom hittar tillbaka till sig själva

mona43
0

Dagens humör: glad Glad
Dagens borde: plocka vinbär
Dagens frisyr: den vanliga
Dagens klädsel: den vanliga
Dagens väder: sol
Dagens planer: många
Dagens materiella, vill ha: nya kläder
Dagens längtan: till helgen
Dagens tanke: ett virrvarr av många tankar Obestämd

Dagens middag: köttgryta och ris med rårivna morötter
Dagens tråkigaste: inget särskillt
Dagens personer: familjen
Dagens irritation: ekonomin Gråter
Dagens låt: ingen särskilld
Dagens glädje: att solen lyser
Dagens inspiration: koka saft och sylta bär Cool

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

[Chakra]
0

**
Dagens humör:** Lugnt och eftertänksamt**
Dagens borde:Diska och packa för morgondagen
Dagens frisyr:Urtjusigt
Dagens klädsel:Tunika och jeans
Dagens väder:Just nu regnar det
Dagens planer:Umgåtts med syrran ocn en vän
Dagens materiella, vill ha:En Renault Clio
Dagens längtan:Lilla barnbarnet
Dagens tanke:Livet är det som pågår medan vi sysslar med annat!
Dagens middag:Raggmunk och fläsk - Gud vad gott!
Dagens tråkigaste:Vi har fått låta en av våra gamla hundar komma till andra sidan, men det var dags nu, så det kändes rätt
Dagens personer:Syrran och en vän
Dagens irritation:---
Dagens låt:Inte mycket musik idag
Dagens glädje:Imorgon åker jag till min exman - Ja, vi tycker om varandra fortfarandeGladTvå, tre dar ska jag väl orka med dig, sa han!
Dagens inspiration:** Boken jag läser som jag fick av Ina "En gyllene biljett till Livet"

Tatsu
0

Dagens humör: ganska bra
Dagens borde: promenera
Dagens frisyr: ny tvättat med frisyr klister i
Dagens klädsel: capribyxor och top
Dagens väder: sol Dagens planer: Fara till Sundsvall, maken söker dator
Dagens materiella, vill ha: en kavel, ej i trä
Dagens längtan: Tills imorgon, klipptid äntligen
Dagens tanke: Ska inte äta något osunt idag (ha,ha vad det gick bra)
Dagens middag:korv och mos
Dagens tråkigaste: att jag inte kunde vara hemma och sola lite när det var fint en hel dag.
Dagens personer: Säljaren på HK- butiksinred. snabb service
Dagens irritation: Alla Elektonikvaruhus som annonserar varor i stora bilagor som sedan inte finns i butiken på kanske 1 vecka. Är helt slut efter att ha farit runt på alla som finns i Birsta området för att få ihop ett komplett datapaket. Onoff går vi aldrig till igen, helt ointresserad personal, trots köbrickor ingen personal!!!!!! Dagens låt: Curly Sue Dagens glädje: Gav hundarna när vi kom hem Dagens inspiration: borttappad

Tatsu
0

Har försökt att ta bort ett inlägg pga dubbelt, det är så trögt att försöka skriva inlägg i dag och tålamodet har jag inte så då trycker jag på alla tangenter som finns (nästan).