I stället för PM
Då mina Pm inte kommer fram och jag inte kan läsa dom jag fått, har några nya som jag inte kan se. Vill jag säga här att ni som väntar på svar i från mig gällande Tarotläggningar får ha överseende och avvakta ett par dagar. För nu tänker inte jag sitta o skriva en massa text i PM som sen bara försvinner i tomma intet. Så när PM funktionen är åtgärdad kommer era läggningar.
Kram Katarina

Så klart att vi har överseende, Katarina. Förstår att du inte sitter o skriver helt i onödan. :o)
Hej. Jag har läst ditt Pm nu och skrivit ett svar till dig via Pm. Det var mycket som stämde in på min livssituation och många fina ord som stärkte mig.
Förhoppningsvis kommer det fram när den funktionen funkar för dig igen.
Ha det så bra
Kram Ann-Britt

Och jag väntar tåligt och ser framemot din tolkning.
Hoppas att det blir åtgärdat inom den närmaste framtiden!

Hej Mommo, tyvärr är ditt PM borta, så jag vet inte vad du hade för fråga. Prova skicka till mig igen är du snäll. Nu kom PM:et från Loreena fram, men där är fortfarande PM borta. Jag får väl göra en läggning och fråga korten om PM-funktionen rättar till sig snart.

Har prova med pm och gästboken men vet inte om du kunnat läsa nåt av dem? Min inkorg har nya meddelanden som jag inte kommer åt men får väl se i morgon om jag lyckats nå dig.
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Jag ska sända åt dig igen!!

Kom det fram? Annars kan jag skriva åt dig i gästboken. Du är snäll du som tolkar åt oss under dessa omständigheter…

Försöker komma in till min gästbok nu, har väntat i fem minuter men ännu inte kommit in. För mig är det läggdags nu, hoppas att det fungerar bättre i morgon.
Kram Katarina

Nä jag ger upp, kommer inte in på min sida. F*n vad trött jag blir. Ursäkta språket, brukar inte svära, så nu är jag riktigt irriterad. Jag vet ju att ni har överseende ni som väntar på läggning men det är sååå drygt, när det inte funkar. Kram på er…

Katarinaj, skriv här när det funkar för dig igen, så kan jag PM:a dig igen.
Ja det är skit när det inte funkar som det ska… Kram.
Jag har ingen brådska, men hoppas ändå att du får igång din sida snart. Det är frustrerande när det inte fungerar!
Kram

#11 Ditt PM med din fråga är också försvunnet. Det tog mig 20 minuter att bara lyckas komma in på ÖN nu, börjar kännas som om jag snart s****r i detta. Kommer inte in på Support heller. PM funkar fortfarande inte. Jag är gnällig nu jag vet, känns som om det är befogat.
Ojdå! Vad jobbigt för dig :/ Det är klart att det är befogat, men vi får väl hoppas att det löser sig såsmåningom. Hojta till när så jag kan skicka om då :)

#13 ja jag hojtar till när det flyter på igen med PM….
Krångel här med. När jag var in och tittade på gamla, lästa meddelanden som jag fått, så var flera stycken försvunna
Det var ett tag sedan jag var inne nu, hur går det? Funkar sidan än?
Kram!

Jag har inget PM i från dig ruphus

Har du hittat mitt pm

Nej det hittar jag inte. Har varit inne på Support nu och en kille har försökt hjälpa mig, jag har laddat hem och installerat en nyare version av Mozilla Firefox till min Dator, tyvärr hjälpte det inte. Jag kan inte bläddra framåt i bland mina PM. Ngn annan här som har samma problem? Hos mig står det sida 1 av 3…men sen står det inget efter där, så jag kan inte komma vidare. Retligt.
Jag provade att skicka ett pm till dig nu får vi se om det funkar. Jag har inte fått något pm från dig vad jag kan se!