Godmorgon!
Det märks på trafiken att de sista sommarfirarna nu är på väg till jobbet och regnar gör det..nu sjutton ska väl mina gräsmattor bli gröna. Hoppet finns.
önskar er en bra dag
Cristine
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Godmorgon Cristina och till er alla andra här på ÖN.Här är det en fin morgon och solen tittar fram.Önskar er alla en fin måndag.
Godmorgon Cristina och Maiya och alla ni andra! Önskar er en fin dag.
Godmorgon!
Önskar er en fin dag!
Sista semesterveckan har börjat nu!
Morning alla :-)
#3 Har du sett smyckena i tråden om pyramiderna? Ett av smyckena liknar väl den symbol du fick till dig då du kände av mig eller?

God morgon alla,sista semesterveckan här med..

God förmiddag! Här är det mulet just nu men det gör inget för jag ska jobba idag :)
Önskar er alla en härlig dag!
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja god förmiddag får jag nog säga:-)
Önskar dig och alla andra här inne en fortsatt underbar dag!
Kramar
#4 Har skickat pm till dig!
Hej alla! Önskar er en härlig dag!
Godmiddag! Hemma igen efter en tur med min gamla j***a,nyinköpta, bil.Blev ståendes ännu en gång,och den var på verkstad förra veckan och nu måste jag in med den igen.Vet inte,men det har gått troll i mina inköp av bilar.Nästa gång blir det häst o vagn
Annars är allt bra..
Hej på er alla, önskar en fin fortsättning av dagen, helst för dig EwaAkerlund, hoppas att det ordnar sig med bilen….
#11 Tack Eija,med denna bil har det varit problem med sen dag 1,och det värsta är att den f.d ägaren efter otaliga påringningar inte ens svarar eller ringer tillbaka…*GAH*

God eftermiddag!! Efter en par skyfall så tittar
solen fram en stund nu.
Ha en jättefin fortsättning på dagen.
Hje på Er. Har precis kommit hem. Önskar er allihopa en fortsatt bra dag, Här kikar solen fram just nu
Var rädda om varandra