OT Väntans tider
Nu har vi fått en hund :) Min systers hund fick valpar 080808 och en av dom valparna ska vi få, så nu väntar vi på den lilla vovven som kommer till oss i oktober :)
Syrran ringde mig när hennes hund började föda och frågade mig hur många det skulle bli, jag frågade då på skämt att om jag får rätt får vi en valp då? Ja sa hon, jag sa att det blir sju valpar, dagen efter ringde hon och sa att det blev sju valpar så vi skulle få en. Va?? Jag skämtade ju, men vi kommer ändå att betala lite för valpen, det känns mest rätt.
Det är en blandras med mest bordercollie i, jag lägger ut foton här så fort jag får dom :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Robin vill att han ska heta Gandalf :) Magiskt namn på en hund som är född en magisk dag :)
Elisabeth
Åh så underbart, jag älskar hundsr, tyvärr kan jsg inte ha hund idag eftersom jag inte kan lägga ner den tid jag skulle vilja men de är så underbara helt enkelt.
Jag önskar Er och Gandalf lycka till.

Grattis!Va kul med liten vovve sen!
Grattis till voffsingen Gandalf!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Vi får väl se om han ska heta Gandalf, jag sa till Robin att fundera ut lite olika namn och sen känna efter vilket som passar bäst. Men han kanske redan vet :)
Elisabeth
Oh, va roligt! Klart ni ska ha en hund som är född det magiska datumet!!!! *ler stort* Gandalf är ett jättebra namn tycker jag!
Kramis Anki

Halledussingen så söt han e…Gandalf tycker jag passar jättebra, ett fint o coolt namn.

Nämen jösses så söt!Ja namnet passar ju bra!!
Jisses så liten man är..jättesöt!! Skulle också vilja ha en sådan liten krabat. Gandalf är ett bra namn tycker också jag:)
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Så roligt en hundvalp och så född på den magiska dagen.. Och så söt han är den lilla livet, Vet hur väntans tider är för jag själv väntar på mina små bebisar Hugo och Anton,,, snart kommer dom hem,,
Grattis Till Gandalf//kram Tina
Åh, vad fin!
Grattis till Er och Gandalf! Han kommer få det bra!
Men guduud så söt, Grattis och puss på nosen till den lille sötnosen 
Nämen…..vilken snuttisnuttisnutt…sååååå goooo…man vill verkligen ge den en puss på nosa…..Gandalf är så perfekt…..grattis till den lilla

Gandalf är ju trollkarlen i Sagan om ringen :) Vår hund är döpt efter ringbäraren Frodo.
När vi skulle hämta honom för 5 år sedan så hade ungarna ett marsvin som hette Popcorn och en kanin som hette Karamell, så de föreslog Båtlakrits!! *asgarv* ..men se då fick de inte bestämma namn på något fler djur, för jag hade inte tänkt stå ute och hojta "Båååååtlakrits" när hunden var väck.
All lycka med vovven :)
Vad stooor och stark man kan vara då *Ler*
Men åååååååååh, Grattis till valpen Gandalf!
Det tar ju ett tag men tänk att få följa honom från lillbebis! Lite avis är jag allt! *ler*
Och varför ser mitt teckensnitt så konstigt ut? Jag saknar hela menyraden??
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Tack alla! Robin hälsar också :)
Ja det känns roligt med en vovve, men lite orolig är jag eftetsom jag har allergi men det får jag jobba bort så att jag tål den hunden iaf. Allt går, bara man vill, tankens kraft ;) Så nu har jag börjat jobba med min allergi så vi får se sen. När jag har varit hos syrran har det ändå gått relativt bra. Hon har ju alla möjliga djur som hästar, hundar, katter, fåglar m.m. Jag fixar att vara där men det kan vara jobbigt ibland men klarar jag ändå alla dom djuren så klarar jag nog en hund också :)
Kramar!
Elisabeth
Va roligt med en hund valp, Gandalf passar han att heta.
Den är jättesöt.
Nu har ni full sysselsättning i Backe framöver, bordercollie´s är väldigt aktiva. Men det beror på den övriga blandningen, vi har en ren border där är det full rulle jämt och en trevägs med border i, och han är ganska lugn och lat.
Lycka till, jag blir riktigt avis.

#19 Dom här är väldigt lugna så det passar mig :)
Jag ska fråga vad det var mer för raser i den, minns inte riktigt nu :)
Elisabeth
Grattis! Gandalf coolt namn! Ha det gott.
Grattis till tillökningen!
Visst är Gandalf ett passande namn. Då är det bara till att börja med nedräkningen tills den nya familje medlemmen kommer hem då….
Stort Grattis
Alma

Grattis!!! Det är helt underbart med hundar. Jag önskar hela familjen många lyckliga år med Gandalf.
Kram på er.