Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 950 ggr
Elisabeth-J
0

Dagens 10/8

Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)

Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Dagens humör: Jätteglad :) Dagens borde: --- Dagens frisyr: Utsläppt Dagens klädsel: Tights & lång t-shirt Dagens väder: Strålande solsken :) Dagens planer: Hjälpa min syster Dagens materiella, vill ha: --- Dagens längtan: Till allt som snart sker ;) Dagens tanke: Njut av livet istället för att gnälla över småsaker! Dagens middag: Kasslerlåda och ris Dagens tråkigaste: --- Dagens personer: Kurseleverna Dagens irritation: --- Dagens låt: Här spelas Cosmica Dagens glädje: Den vackra blomman jag fick idag Dagens inspiration: Kurserna och cirklarna

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Hellas]
0

Dagens humör: Myspysig
Dagens borde: En söndag??
Dagens frisyr: *S*
Dagens klädsel: myskläder
Dagens väder: Regn
Dagens planer: Träna Tarot läggning
Dagens materiella, vill ha: --
Dagens längtan: Till Onsdag
Dagens tanke: "Det funkar kanske ändå"
Dagens middag: Rester från gårdagens Mex mat
Dagens tråkigaste: Vädret
Dagens personer: Kurskamraterna på Distansen
Dagens irritation: Fortfarande inskränkta personer som bara ser det de vill se
Dagens låt: --
Dagens glädje: Att jag har möjlighet till att ha en mysdag
Dagens inspiration: Osho Zen

Chatrine
0

Dagens humör: Bra men lite trött Dagens borde: Jag gör dom faktiskt hela tiden idag Dagens frisyr: flottigt i en tofs Dagens klädsel: Målarbyxor o en gammal t-shirt Dagens väder: regn o regn o regn o regn…. Dagens planer: bara göra det jag gör, fixa huset Dagens materiella, vill ha: Ett par nya jeans Dagens längtan: Få sova… Dagens tanke: F*n jobb i morgon, semestern är över Dagens middag: Har inte bestämt det ännu Dagens tråkigaste: tvätten o regnet Dagens personer: Min sambo Dagens irritation: Regnet Dagens låt: Is this love med Whitesnake Dagens glädje: Vet inte alls…. Dagens inspiration: De andra grannarna som jobbar på med sitt nya hus.

[Chakra]
0

Dagens humör:GladDagens borde:--- Dagens frisyr: Jo, jag ska klippa mig imorgon!**
Dagens klädsel:Jeans och tunika
Dagens väder:Mulet och regnskurarDagens planer:** Haft besök**
Dagens materiella, vill ha:Bil snart
Dagens längtan:Hundarna som bor hos min f.d.
Dagens tanke:Tacksam för så mycket!
Dagens middag:Kycklinglåda, klyftpotatis och sallad
Dagens tråkigaste:En av hundarna som är sjuk
Dagens personer:** InaDagens irritation:--- Dagens låt: Ingen musik idagDagens glädje: Att ha umgåtts med en vänDagens inspiration: Att dela tankar och känslor

Tatsu
0

Dagens humör: lite grinig, mest rastlös
Dagens borde: slappa
Dagens frisyr: den gamla vanliga
Dagens klädsel: jeans och t-shirt
Dagens väder: mest molnigt men lite sol emellanåt
Dagens planer: har inga
Dagens materiella, vill ha: -----
Dagens längtan: att få åka någonstans
Dagens tanke: kanske vi kan….
Dagens middag: klyftpotatis och hamburgare, grönsaker
Dagens tråkigaste: min rastlöshet och oro, kan ej slappna av
Dagens personer: -----------
Dagens irritation: allt Dagens låt: vet ej
Dagens glädje: inget
Dagens inspiration: ingen

Natteb
0

Dagens humör: Bra! Dagens borde: borde ha diskat… Dagens frisyr: hängande hår. Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor stor t-shirt. Dagens väder: Sol och moln. Dagens planer: Var att ta mig på kurs. Dagens materiella, vill ha: En dator, ett hus, en tv, en soffa… Dagens längtan: Till jul! Dagens tanke: Det är aldrig försent att tänka om. Dagens middag: Enchiladas. Dagens tråkigaste: --- Dagens personer: Sussi. Dagens irritation: Att byxorna har krympt i garderoben. Dagens låt: har haft älven som musik idag. Dagens glädje: Att jag fått insikt. Dagens inspiration: Sussi.