Insulin spruta,,
Hejsan,, jag var med om något underligt nyss, Jag har diabetes så tar sprutor, Jag hade min ena spruta på bordet och själva haten/locket som skyddar nålen är borta så nålen är fri, Jag sitter bredvid det bordet när jag känner att det kommer något blött sprutandes på mitt vänstra knä och jag tänkte först va regnar det men det var en tanke som försvann väldigt snabbt för jag är ju inne i huset hehe, sedan kännde jag lukten av insulinet så jag ser på bordet och sprutan en stråle på bordet av insulin och en insulin droppe som snart ska falla från nålen på sprutan,, Detta har jag aldrig varit med om tidigare man måste först dra up sprutan och sedan trycka för att få ut det så jag undra om någon kan se om det bara var sprutan som kärva sig el om det var en ande som skoja hemma,,
Mvh/ Milky88
Ny dag nya möjligheter

Vad märkligt det låter. Har du provat den så den funkar normalt efter? Det kan mycket väl vara någon som försökte använda den så något vis. Eller kan det ha varit någon som ville säga till dig att det var dags att ta insulin snart?
Jag har testat den efter fungerar perfekt, Jag har funderat på om det var någon som ville på peka att det var dags att ta för jag hade försovit mig så blev en sen morgon spruta , jag skulle bara kolla en grej inan jag skulle ta den och ta frukost med detta han hända inan jag han med det hehe,,
Ny dag nya möjligheter