Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 549 ggr
sven-g
0

Rolig sajt

Här loggas man in utan att logga in. så även loggar man ur funderar är det något fel på ön, eller min dator. Eller är det något annat skoj.

[Hellas]
0

Hihi….kanske är det den gamla goa tanten som skojar med dig Sven :)

sven-g
0

Men hur i fn kunde jag vara inloggad, jag kom från jobbet för en stund sedan. Var inne där men det är mil mellan dessa datorer, ej heller är det samma server.

Eija
0

Andar, andar….min vän…..dom skojar med dig…ObestämdFlört

rosmarin90
0

Hemma är jag alltid inloggad på fokus, men på jobbet loggar jag in och ur. Kan det inte vara så för dig också?

sven-g
0

#4 Jag kopplar alltid ner och stänger datorn, både på jobbet och hemma. Men i går var datorn avstängd och när jag kom in på sajten var jag inloggad. Det var jag ca 5 min sedan var jag urloggad men det tyckte jag ej gorde något. Men efter ca 10 min inloggad igen av sig själv ca 2-3 min sedan loggades jag ur. Då gick jag helt ur och loggade in mig igen, och skrev tråden efter detta var jag inloggad tills jag loggade ut.

rosmarin90
0

okay det låter mysko. jag loggar aldrig ur hemma o har fyllt i att jag vill vara inloggad.

Då är det säkert nåt mysko med iFokus. Bara det inte händer när man är på en offentlig dator.

[Hellas]
0

#6 Min tanke oxå, det är ju viktigt att inget ligger kvar i caschminnet på datorn så att nästa person kan kliva rakt in med någons inloggning!

Skumt verkar det ju, Sven, Du kanske ska anmäla detta som ett fel på Supporten!

stina63
0

Sven du kanske ska byta lösenord om det går så det inte är någon som har fått tag på dit lösen

sven-g
0

#7#8  Jag är inte orolig för att någon annan kommer åt detta. Men jag ser det som det kan klicka med utloggningen. Datorn hemma det gör inget inte på jobbet heller. Då måste någon komma på min inloggning i datorn, vilket jag finner som en näst intill orimlighet. Men det kan ju drabba andra. Det har nog inte med något andligt att göra, utan är en bugg i programmet. Kan vara ren tillfällighet. Om det inträffar igen anmäler jag detta. Det bör även annan göra.