Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 822 ggr
Ljuset
0

Datorn spökar

Jag har haft ÖN:s sida uppe på min dator och jag gick in till köket. När jag kom tillbaka så ser jag att det är en annan sida uppe på min dator och helt plötsligt så läggs den ner och ÖN:s sida är där igen.

Har märkt förut att bilden flyttar sig upp och ned fast jag inte gör något.

Någon vill busa med mig här hemma.

Elisabeth-J
0

*asgarvar* Någon kaske tycker att det är nåt du ska läsa härinne ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ljuset
0

Jag skulle vilja ha sett min min när detta hände. Ja, undra vad det kan vara som jag ska läsa, hm.

Elisabeth-J
0

Du får säga till att du vill ha hjälp med att se vad det är du ska läsa och hoppas att den artikeln eller tråden dyker upp på skärmen :)

Det är roligt när dom kommer och busar med oss sådär, det händer ofta här hos mig :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ljuset
0

Tack, ska göra det. Kram

Eija
0

Snälla berätta om du förstår vad den ville….Skrattande

Cristine
0

Ja det är du inte ensam om..jag skulle visa en hemsida för närmsta grannen och det var bara Ön som dök upp..hon fick gå utan att se den.. jag tror Elisabeth har lagt in någon slags dragningskraft he he. Sedan ringde en väninna och tackade för alla foton jag skickat??????… hade inte skickat nåt alls ,satt ute i trädgården med mina födelsedagsgäster då som alla måste gå in och se om det var sant.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

tarotlasse
0

Allt är inte andevärlden och när det gäller datorer så inte alla ovanligt att ngn genom olika virus kan komma in och sittta och göra saker på din dator.

Vi hade ju för några årsedan ett virus som hette netbus där ngn anna kunde komma in i din dator och bläddra bland olika sidor öppna cd luckan osv.

dessa virus har ju utvecklats betydligt sedan dess så tror mer på att det rör sig om detta en att andevärlden skull gå in och  skoja med dig på din dator.

Lasse

Maryissa
0

Jo, Virus eller Spyware kan "mixtra" med sidor på nätet tyvärr.

Cristine
0

Jag trodde Spyware Doctor räckte tillObestämd men där ser man..jag trodde också nån skojade med mejGlad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.