Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 745 ggr
Elisabeth-J
0

Dagens 8/8

Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)

Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

signemo
0

Dagens humör: nja, inte helt på topp, vet inte varför Dagens borde: torka golven och stryka Dagens frisyr: rufsig Dagens klädsel:jeans o tshirt Dagens väder: molnigt Dagens planer: torka golv, handla, Dagens materiella, vill ha:  färdigstädat färdigstrykt Dagens längtan: känns som jag behöver lite inre frid Dagens tanke: Dagens middag:- Dagens tråkigaste:- Dagens personer: man och vuxna barn Dagens irritation: vet inte, känner mig bara lite irreterad men vet inte på vad Dagens låt: Dagens glädje: fågelkvitter Dagens inspiration:

Var rädda om varandra

EwaAkerlund
0

Dagens humör:Bra,känns lugnt.
Dagens borde:Köpa ett nytt paraply
Dagens frisyr:OK!
Dagens klädsel:Jeans,tröja
Dagens väder: Spöregn nu i flera timmar
Dagens planer:Sittningar
Dagens materiella, vill ha: En egen lokal                                                                            Dagens längtan:21 September
Dagens tanke:Kommer bilen att starta idag??Obestämd
Dagens middag:Korv,potatis
Dagens tråkigaste:Vädret
Dagens personer:Barnbarnen,Tilde,Thea och Kevin
Dagens irritation:-- Dagens låt:--- Dagens glädje:Kan kanske visa sej lite senare,då jag ska ut och starta bilen.OM den startar då kan vi snacka glädje:-)
Dagens inspiration:Mitt barnbarn Thea 4 år,som kom igår och det första hon säger då jag öppnar dörren: Mormor,vet du..Bounty är i 7:e himlen,och där finns en massa katter.Men dom bara leker..Ska vi fika snart..??

Britt-Marie
0

Dagens humör: Ganska bra Dagens borde: inga borden, dem har jag lagt på hyllan en tid framöver Dagens frisyr:Lite rufsigt lockigt Dagens klädsel:Svarta byxor och blommig tunika Dagens väder: Molningt och det har regnat på morgonen Dagens planer: Ta mig till Apoteket Dagens materiella, vill ha: Bil Dagens längtan: Efter mins söner, de har inte vart hit på ett tag nu. Dagens tanke: Att det blir bättre och bättre dag för dag Dagens middag: Vet ej ännu, blir nog fisk idag med Dagens tråkigaste: Vädret, längtar lite sol igen och kunna sitta ute lite Dagens personer: Mina söner Dagens irritation: - Dagens låt: - Dagens glädje: Har pratat med en kusin på telefon, det var roligt Dagens inspiration: Att jag mår bättre och bättre

wolfie
0

Dagens humör: Ledsen Dagens borde: Ta hand om mig bättre Dagens frisyr: Ruffsigt Dagens klädsel: T-shirt o mjukisbyxor Dagens väder: Regn Dagens planer: Ta tag i det vardagliga Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Efter Alice o Judas Dagens tanke: Kom hem Judas Dagens middag: Kebab Dagens tråkigaste: Att inte Judas kommit hem än Dagens personer: Katterna o guben Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:

engelen-
0

Dagens humör: Hyffsat bra Dagens borde: Långpromenad Dagens frisyr: knut & ruffs Dagens klädsel: mjukis & Tshirt Dagens väder: Spöregn Dagens planer: Stor handla..puh Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: att få se solen Dagens tanke: Skönt med 1 vecka sem i grekland snart Dagens middag: Kebab Dagens tråkigaste: Upp kl 06 Dagens personer: min familj Dagens irritation:Inte på något alls….än..Skrattande Dagens låt:----- Dagens glädje: Ett telefon samtal ang medtitations kvällar Dagens inspiration: Damen som ringde

Cristine
0

Dagens humör:Stabilt Dagens borde:Ut och diska..men det blåser så kallt Dagens frisyr:Borta med vinden Dagens klädsel:Ledig Dagens väder: Ser ut att bli åska Dagens planer:… Dagens materiella, vill ha:Råd att åka hurtigruten  Dagens längtan:Samma Dagens tanke:När ska jag slippa laga maten ute. Dagens middag:Vet ej Dagens tråkigaste:Laga maten Dagens personer:Indianerna i Paraguay Dagens irritation:.. Dagens låt:Tristana Dagens glädje:Indianerna Dagens inspiration:..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tatsu
0

Dagens humör:halv grinigt
Dagens borde:dammsuga
Dagens frisyr: strul
Dagens klädsel: jeans och t-shirt
Dagens väder: soligt men mycket moln
Dagens planer: Åka till Mittpunkten och äta middag
Dagens materiella, vill ha: ------ Dagens längtan: vet ej
Dagens tanke: tomt i skallen
Dagens middag: vet ej än
Dagens tråkigaste: ---------
Dagens personer: familjen
Dagens irritation: grästrimmern som krånglar, det f..b…..ade snöret
Dagens låt: 80-tals musik
Dagens glädje: inget speciellt
Dagens inspiration: inget speciellt

Tesa66
0

Dagens Humör: Trött

Dagens borde: städa

Dagens frisyr: regnvåt

Dagens klädsel: Uppvikta jeans,skjorta

Dagens väder: Regn

Dagens planer: Järnspruta,medeltidsmarknad med kompis,besök av gammal vän,födelsedagsfest hos min svåger(puh!)

Dagens materiella:

Dagens längtan: Brända mandlar från marknaden

Dagens tanke: Varför köpte jag inte det när jag var ut????

Dagens middag: Pizza

Dagens tråkigaste: Är för trött att njuta av allt som händer idag.

Dagens personer: Mina tonårsdöttrar.Hurra för dom.

Dagens irritation: Kan man inte få må bra nån dag???

Dagens låt: Vandraren

Dagens glädje: En hund på besök(såååå gullig)

Dagens inspiration: Fick lust att måla,måste plocka fram grejorna tills imorgon..

Elisabeth-J
0

Dagens humör: Glad :) Dagens borde: Fortsätta mitt arbete Dagens frisyr: Utsläppt Dagens klädsel: shorts och t-shirt Dagens väder: Strålande solsken och varmt Dagens planer: Fortsätta arbeta Dagens materiella, vill ha: --- Dagens längtan: Helgen ;) Dagens tanke: Att livet är så fantastiskt! Dagens middag: Pasta Carbonara Dagens tråkigaste: --- Dagens personer: Mina barn, mina vänner och kursdeltagarna Dagens irritation: --- Dagens låt: Spelar blandad musik idag Dagens glädje: Allt som sker i mitt liv, det är sååå fantastiskt! :) Dagens inspiration: Kurserna

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus