Svara på pm?
Frågar här inne för det jag skriver på support bara försvinner av någon anledning.
Hur gör jag för att svara på ett meddelande? Förut tryckte jag på "skicka-knappen" när jag skrivit färdigt, men nu hittar jag ingenstans att skicka iväg pm:et. Är jag blind, eller bara trög?
Hej Manni!
Nere till höger finns en ruta med "skicka meddelande"
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Under rutan så står det skicka meddelande men du kanske måste rulla ner lite.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#1 Nej, jag har ingen sån ruta… Får höra med supporten då. Ifall jag kan skriva där nu.
Ibland så här fönstret rätt stort och då får man skrolla ner lite..på båda fönsterna.. Först här och sen på fönstret där man skriver pm..Det märket jag för jag hittade inte heller skicka knappen ii början.
Nej, jag kan inte scrolla ner mer. Knappen är borta…
Kanske får skriva en ny tråd och se om någon kan hitta igen den! ;)

Det ser ungefär ut som här i forumsinläggen med en ruta där du skriver och under den finns skicka-knappen.
Har du ingen ruta där du skriver i?
Elisabeth
Ja gör de det är nog fler som har problem med att skicka iväg

Men är det inte knappen "Publicera" man ska tryck på? Jag har inte provat, men jag trodde det var den knappen.

#8 När man är i pm står det Skicka meddelande men det är likadan knapp som här där det står Skicka kommentar.
Elisabeth
Manni jag har skrivit ytterligare ett alternativ inne på support. Men kan skriva det här också. Om inte radavståndsändringen har kickat in för dig än så kan du prova med
Högerklicka på meddelande-länken och öppna i egen flik eller nytt fönster för då får du ju upp ett helt vanligt fönster och då är det möjligt att knappen finns med.
Jag blir galen! Det enda sättet att få fram knappen är att trycka ner ctrl och scrolla ner, men då blir ju allt så stort. Det funkade inte att öppna meddelandet i ett nytt fönster heller. Jag förstår inte vad som hänt… 
Nu har jag kommit på hur jag kan göra! Om jag trycker på knappen till vänster med två pilar (den man kan förflytta sig mellan rutor med) och sen trycker Enter så kan jag skicka. :)
Skönt att du hittat ett sätt.
Men du vad har du för webläsare. Har du internet explorer i så fall vilken version. (6 el 7) enklast ser du det genom att kika längst ner till höger i fönstret. Om du har 7:an så ska där finnas ett förstoringsglas. Finns inte det så har du en äldre version och dom äldre funkar inte till 100% med nya iFokus.
Så kanske uppdatera till 7 ifall du har en äldre.