Dagens 7/8
Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)
Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Dagens humör: Jätteglad :)
Dagens borde: Handla, ska snart göra det :)
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Shorts och t-shirt
Dagens väder: Varmt och soligt men nu kommer det en liten regnskur men fint väder har vi och solen skiner fortfarande, första regnet på länge :)
Dagens planer: Tvätta
Dagens materiella, vill ha: ---
Dagens längtan: Till helgen ;)
Dagens tanke: Härligt med roliga och spännande förändringar ;)
Dagens middag: Fisk, potatis och remouladsås
Dagens tråkigaste: ---
Dagens personer: Elinor
Dagens irritation: ---
Dagens låt: Flera
Dagens glädje: Alla fina erbjudanden och roliga förändringar :)
Dagens inspiration: Kurserna
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Dagens humör:Bra,men lite trött
Dagens borde:---
Dagens frisyr:OK!
Dagens klädsel:Jeans,tröja
Dagens väder: Regnat hela dagen
Dagens planer:---
Dagens materiella, vill ha: En fungerande bil
Dagens längtan:21 september,en höjdardag!!Dax för min första arrangörs-mässa! Tack Rickard,det var du som fick fart på mej!Kram
Dagens tanke:Jag är allt bra lyckligt lottad! Dagens middag:Ja,just ja,man ska kanske äta lite..
Dagens tråkigaste:Bilen
Dagens personer:Många är dagens personer för mej idag,men ingen nämnd,ingen glömd!!
Dagens irritation:---
Dagens låt:Cosmica spelas ständigt hemma hos mej..
Dagens glädje:Att så många kommer och verkligen ber om att få medverka på mässan.
Dagens inspiration:Mässan 21 september!!
Dagens humör: hyfsat Dagens borde: vet ej Dagens frisyr: ovårdad Dagens klädsel: svarta byxor och blus+ kofta Dagens väder: mulet och grått, tunga regnmål hänger över taket Dagens planer: Fara till Ånge och fika på campingen, men vi for till mamma istället Dagens materiella, vill ha: fortf husbil Dagens längtan: att kunna bada Dagens tanke: ska baka lite, äh, sparar till en annan dag Dagens middag: spagetti och köttfärssås+ sallad+ painrich Dagens tråkigaste: vädret Dagens personer: personalen som fick två pallar med höstkläder idag och jag kunde gå därifrån, Dagens irritation: vädret Dagens låt: Madonnas Tick tack Dagens glädje: min lilla höstskörd Dagens inspiration: inget
Dagens humör: OK
Dagens borde: --
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Kjol, kofta
Dagens väder: Varmt, fuktigt och halvmulet
Dagens planer: Inga
Dagens materiella, vill ha: --
Dagens längtan: --
Dagens tanke: Vilka kurser vill jag gå?
Dagens middag: Korv, Pulvermos
Dagens tråkigaste: Optikern
Dagens personer: --
Dagens irritation: --
Dagens låt: --
Dagens glädje: Optikern avklarad för detta år
Dagens inspiration: Min gosiga katt

Dagens humör: Har varit bra, men är fortfarande trött. Dagens borde: Inga alls Dagens frisyr: Vart tog min frisyr vägen då jag blev sjuk?? Dagens klädsel:Just nu sitter jag i min blå morgonrock med nattlinne under Dagens väder: Regn Dagens planer: Skall se Dalailama Dagens materiella, vill ha: Annan bil Dagens längtan: Snart sängen och hoppas på god sömn Dagens tanke: Tänk posetivt Dagens middag: Fisksoppa även idag Dagens tråkigaste: Att inte känna sig pigg Dagens personer: snälla vänner som hälsar på mig lite då och då Dagens irritation: Tröttheten Dagens låt: Anna och mig med Lalla hansson Dagens glädje: Att jag mår allt bättre Dagens inspiration: Att jag mår allt bättre