Hej igen!
Jag har inte varit här så mycket på sistone och sedan ändrade iFokus utseende och så fungerade inte lösenordet längre. Men det gick ju att maila och fråga efter och det visade sig vara ett annat. Konstigt, strunt samma.
Hösten är i antågande. Jag hoppas själv bli lite mer aktiv nu.
Ha det gott allihop!
Roligt att se dej igen tommytoe..det är många som börjar droppa in igen efter ett tags frånvarande..jag själv var ju borta ett tag.
Mvh Cristine.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hej Tommy!
Kul att se dig här igen :) Det blev nåt strul med lösenorden, man fick sina gamla som man hade från början och har man ändrat och glömt det gamla så kan man ju maila som du gjorde :)
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hej tommy välkommen tillbacka efter sommaren
Hejsan Tommy.. ja nu börjar vi igen. och hösten har tydligen redan börjat så smått..
Kram Tina
Hej Tommy! Roligt att se dig igen! :)
Kram!

Hej Tommy! Kul att du är tillbaka igen.
Kram!
Hej Tommy & alla andra godingar ;)
Det är bara jag som kikar in..Nu har man då verkligen fått se vilken "vanemänniska" man är..med alla nyheter på forumet..Hihi..Ja jisses..;)
Jag har…liksom många andra problem med inkorgen & Pm…står att jag har nya meddelanden men dessa går inte att öppna..men det är nog fixat inom kort..
Go kväll alla & kram från mig & Värmland !
Välkommen tillbaka Tommy!
Japp, nu är hösten i antågande så jag håller tummarna för att alla kommer tillbaka till ÖN och tjattrar lite med oss (läs jag) som har haft lite "absinens-efter-ÖN-panik" bara av att åka bort korta perioder under sommaren =)
Kram
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Det känns skönt när man får ett sånt fint mottagande när man varit borta ett litet tag. Jag var lite rädd ÖN folket glömt en, men så är det inte :).
Kram på er!
Kul att höra av dig igen Tommy.Jag har också problem med verifieringskoden,men det ska nog snart lösa sig.Idag och igår var det riktigt höstväder här men tror nog att vi får lite mera sommar ändå innan hösten kommer på riktigt.
Hej Hopp Tommy! Kul att se dig här igen!!!!
Kram/Happy