En del av framtiden...
Visst är barnen våra mirakel och våran glädje, vilken mysig liten guldklimp du har i knäet
/mona
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Ack, vilken härlig liten kis detta var! Ge honom en kram från mej.
Visst är dom ett litet mirakel och man har svårt att förstå att dom är en bit av dej själv..ni är så fina där ni sitter..han är ju din framtid och kommer så småningom att ta hand om dej:)
Kramar Cristine
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

ååååh, vilken fining!!! Lika go som mor. Visst ger dom oss hopp om framtiden -- dessa ögon…. Kramis från Elinor
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Vad gulliga ni är på fotot!
Vilket underbart foto! Ja de är vår framtid.
#1 Tack, ja han är BÄST min lille bus. Kram Mona*ler*
#2 Det lovar jag*ler* Kram
#3 Ja verkligen, ibland finner jag mig själv bara sitt och "ta in honom" med ögonen*ler* Han är så "stor" för mig detta lilla treåriga busfrö*ler* *Kraaam*
#4T ack Elinor*ler* När jag lyssnar till hans lilla, klapprande hjärta och inser hur mycket kärlek det ändå kan ge trots att det ännu är så litet, då känns det som ren magi*varm*
#5 Tack Wolfie
#6 Tack:-D Jag tog detta i dag med vår webbis och kände att jag ville dela med mig av värmen det gav mig*ler*

#8 åååå gulle vilken söt liten pojk*ler* Ännu en som ska föra oss vidare*ler*
Mysfaktor 10 :), ja visst är de små framtiden och det är så underbart att ha förmånen att få följa dem frammåt i livet *Ler*
JA, visst är det goa. Men det är också de vuxna barnen man har. Myser när vi chattar om stort och smått
Var rädda om varandra
Åh vilken goding Eleri !
#8 SÅÅ go..Man kan inte få nog av att pussa på dom små ;)