healing
Hej
Fick nyss höra ryktesväg att en gammal barnsomsvän till mig har haft hjärnblödning.. Nu har jag ju inte hennes tillåtelse att få be om healing eftersom jag inte har någon kontakt med henne längre, men hon skulle verkligen behöva hjälp nu! Jag vet inte alls hur läget är för henne för tillfället och jag tänker mycket på henne och allt vi gjorde när vi var små..
Jag sänder en healande tanke till henne, men jag vet inte om det hjälper..
Klart det hjälper- allt du skickar i helande syfte når fram!
sänd på bara - sänder en hjälpande healing tanke här ifrån med!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
tack för din hjälp!
Sänder allt jag kan.. hon behöver nog all hjälp hon kan få.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tack Christine!
Jag hade gärna gjort det idag men hinner nog inte.. Tar det imorgon…
Healing kommer nu till din barndomsvän!
Tack så mycket för att ni ställer upp!
Hon finns i mina tankar…
Tack Ewa. Fick nyss höra att hon blev förlamad på grund av hjärnblödningen/ proppen, i ena sidan och sitter i rullstol. Hon har börjat kunna tala lite. Det finns kanske hopp när hon ändå är bara trettio år att hon möjligtvis kan kan få tillbaka rörelseförmåga och tal. Tack för all healing!

Det sägs ju att man alltid ska be om lov innan man sänder något överhuvudtaget. Men jag personligen har tänkt mycket på det här, och om man skickar healing (vilket är kärlekstankar koncentrerad form i min värld) till någon som är i din väns situation, så kan det väl aldrig vara fel?
Så jag sänder såna tankar och är helt säker på att hon känner av allas vår omtanke.
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Jag har ju också fått lära mig att alldrig sända healing till ngn utan deras medgivande. Har också funderat mycket på detta vad kan det ge för skada igentligen.
Det jag kan tänka mig är att dom jag brukar ge healing dom faller i regel i sömn.
Det vore ju inte så lämpligt om då den jag skickar distans healing till kör bil eller är mitt uppe i ngt arbete som kräver koncentration.
Men skulle verkligen andevärlden ge så kraftig healing så att dom faller i sömn när dom är upptagna med annat ?
Mn gör då healingen ngn nytta när andevärlden inte kan jobba för fullt och ge det dom kan?
Att skicka kärleks fulla tankar är en sak men skicka healing är lite mer och kan påverka mer.
Jag har klienter som blir riktigt påverkade efter en healingbehandling dom är både yra och har svårt att hålla balansen och kan vara vimmelkantiga upp emot en halvtimma efter en healing behandling.
En sådan klient kan jag inte släppa i väg och absolut inte ut och köra bil.
Så jo man bör nog alltid tala om för personen att an ger dom healing för dom bör veta om varför dom kan känna sig konstiga och påverkade.
Tänk om du skickar healing till ngn och personen blir väldigt snurrig och får problem med balansen osv personen kan ju bli rädd och även rinag 112 och en onödig utryckning sker.
En person som ligger på sjukhuset och får healing bör ju också veta det eller åtminstone dom som sköter personen för viss mätutrustning kan ju påverkas under en healingbehandling.
Så ju mer jag funderade så ju mer säker blev jag på att inte skicka healing till ngn som inte vet om det.
Lasse
Hej. Du kom med mycket tänkvärda saker Lasse. Ärligt sagt visste jag inte att healing kan påverka någon så kraftigt!
Jag brukar dela ut healing när jag gått till sängs (så där en 12 tiden på natten) och tänker då på hur de ligger i sina sängar och mottar min healing. Kankse det inte märks så mycket på dem då.. när det sover.. Dessutom tror jag inte att jag uträttar så värst mycket med min healing. har nog tyvärr inte den rätta gåvan..
Om det verkligen är som du säger så är det nog bäst att vara lite försiktig..
Ha det så bra

Sover personen så kan du ju inte ställa till ngn skada då gör du ju absolut inget om personen somnar elelr blir lite påverkad *L*
Sedan så är din healing lika effektiv som ngn annans heling fungerar olika från person till person behöver inte vara sämre eller bättre healing för det och personer regerar olika på healing vi är ju alla olika.
För källan är den samma oavsett vem som ger healing eller vad för healing man ger.
Men visst ska man vara lite försiktig men jag tror inte andevärlden skulle göra ngn person illa vid healingen.
Då avvaktar dom nog en stund i stället.
Lasse