Snälla,jag ber...
Min älskade,underbara,vackra vovve Bounty är sjuk.Så pass sjuk att jag inte längre klarar se henne i det skick hon nu befinner sej i.Imorgon 10,30 kommer min puls,mitt liv,mitt allt, att få somna in,och jag behöver verklig styrka för att klara detta. Jag vet att hon kommer att gå över och möta Bonnie och min far,däri är jag helt trygg,men att inte ha henne fysiskt hos mej smärtar oerhört.Men det smärtar oxå att se hur hon mår,och hur hon försämras för var dag..Snälla,vi behöver verkligen Healing nu,tankar om styrka och tröst..

Jag skickar till Bounty och även till dig Ewa, jag vet hur jobbigt det här är för dig och jag sänder alla tankar, styrka och ljus till er båda!
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Du har PM

Har skickat PM till dig
Självklart skickar jag heling och styrka till er. Förstår att det är en fruktansvärd situation för er..En stor varm kram
Usch, jag vet hur det känns. Sänder styrketankar och massor med ljus till dig.
Kramar!!
Tänker på dig…
Kramar
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Tack snälla ni. Jag vet att beslutet är det rätta,men sorgen över att skiljas från denna älskade hund,är så smärtsam.Men med hjälp av era underbara tankar,ska jag kanske klara detta,tillsammans med min f.d måg som oxå kommer att vara med,vid denna stund.Vi ska göra det så vackert som möjligt för henne…*bara gråter*
klart jag har varit med om det 2 ggr då våra hundar blev gammla det är jobbigt men som sagt man vet man gör det rätta…
Åh, vad sorgligt! Det känns i hela kroppen!
Healing till Er!
Kram
Sänder dom varmaste tankarna med kraft & ljus// Kram Anna

Tänker på er och skickar dig en stor kram…../Kerstin
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Jag ger dig en varm styrkande kram och de ljusaste tankar och styrka jag kan få fram.
Stor stor kram, /Hellas
Jag skickar styrka och varma tankar till er båda, fy så ledsamt det är när djuren inte mår bra. Stora kramar till dig Ewa och din fina vovve 
Mycket Kärlek Ljus och Styrka till er båda!
Må vissheten om att Bounty äntligen är Fri stärka er!!!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Många varma kramar och strålar av healing sänder jag er!!!
Kramar på dig
Många Goa Kramar
Annisangel
Ewa jag sänder så mycket värme kraft och healing till dej.
Kram Tina

Stor varm kram till dig och vovven!
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"

Tänker på dig Ewa och skickar lugn och ro till dig och ett vara.. Stor Kram Camilla
Självklart vännen sänder jag över ljus och styrka till dig i den svåra stund du befinner dig i!!!!
Varm kram Carina

Jag har också varit med om detta och vet hur svårt det känns. Mina tankar är hos er. Kram

Tänker på dig och skickar alla varma, tröstande, tankar jag kan…
/Maria
Åh Ewa, jag förstår så väl hur du känner det! Våra älskade vänner som aldrig gör nåt väsen av sig, utan bara är glada för att vi är glada..! Det är en stor förlust, jag vet, och det är en obeskrivlig smärta att se dem bli alltmer svaga. Jag tänker på dig, och jag sänder de varmaste tankar till din älskade Bounty så att hon skall få ro..
Varma tröstekramar till dig goa vännen!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Ni är fantastiska,och ni är helt underbara.Tack för ert stöd och er värme!!Jag kämpar verkligen,men tårarna rinner oavbrutet.Hon är ju mitt allt! Jag ska åka ut till stugan med henne nu på eftermiddagen,och hoppas verkligen att jag kan göra hennes tillvaro bekväm och helst oxå lite skojig,då jag vill att hennes sista tid ska innehålla mycket glädje.Ska åtminstone göra ett ärligt försök..Tack underbara människor att ni finns där ute,och att få känna stöd,värme och förståelse från er ,det betyder så mycket för mej i denna stund..Elisabeth,tack för samtalet,det gjorde riktigt gott!! Kramen till er alla

Skickar styrka och varma kramar till er båda,fy vad jobbigt det är när en djuren mår dåligt,vet hur det känns.Stor kram till dig Ewa och till din finna vovve.
GulleEwa!! Vad jobbigt och SORGLIGT! Tusen kramar till dig och Bounty.Försöker sända så gott jag kan. Kraaam

Massor med healing och kärlek till dig Ewa. kram Rose

Ååå… Ewa va sorgligt, det gör så ont att mista en kär vän 
Vet så väl hur det är .
Många varma kramar till både dig och din Bounty
//Marita

Det är en jobbig situation. Jag var med om samma sak förra veckan 21/7. Min eng springer spaniel blev 7 år han hade hjärntumör o till slut så gick det inte längre. Det är det bästa för hunden när det inte går längre. Din vovve kommer att vara tacksam. Ni kommer att träffas igen. Jag tänker på er. Kram
Ååch, min vän
allt mitt deltagande! Det enda jag vet är att ni möts igen en dag!Sänder Healing för dig och din vän!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Kramar dig och Bounty…

Känner med dig, vet hur ont det gör.. Allt mitt stöd till dig..
Stor kram från Sandra

Jag vet så oerhört ont det gör. Jag har själv sörgt två underbara katter som jag älskade så.
Ljusa tankar till er!
En stor kram till dig och din hund.
Ni finns i mina tankar kram gudde
Klart att jag skickar healing…
Jag har själv en katt som är inne på sitt 16:e år,så jag vet att det kanske blir nångång dags för henne att gå till katthimmelen.
Massor av styrkekramar Ewa,både till dig och Bounty/Tiia

Stackars stackars dig.
Det är alltid hemskt att mista en familjemedlem. Men tänk på alla de år ni har spenderat tillsammans. och glöm inte att prata om allt roligt ni har gjort, det hjälper
Jag tänker på dig din stackare.
TUSEN KRAMAR!!!

Vad tråkigt jag vet hur det känns .
Skickar healing både till Bounty och dig själv.
Lasse
Neeeeeeej!!! Å, vad jag inte vill att min Ewa skall vara ledsen… men det är ju tur att du gråter i alla fall… Gör mina tappra försök att skicka healing till er båda och hoppas verkligen att det går bra i morgon, att det blir fint alltså! Du har mitt mobilnummer, helt OK att bara ringa och gråta om du känner för det…
….gråter med dig Ewa, vet precis hur du känner det, är själv hundägare och har gått igenom detta några ggr….dom är de sannaste vännerna man har….och du gör det rätta för din älskling….tänk på de fina stunderna ni hade och tänk på att din vän får det bra.
kramen/Eija

Sänder från hjärtat kärlek och ljus till er. Jag vet så väl hur ont det gör när man måste låta en älskad vovve somna in ,trots att man vet att man gör det rätta.
Tänder ett ljus för er i morgon och sänder styrketankar.
STOOR KRAM från mig och min lilla vovve Ninnie.
Skickar också massvis med healing till din Bounty och dig! Kram Erika
Tänker på både dig och din vovva.Vet hur detta känns har varit med om det flera ggr.Men det hjälper ju ej dig.Men ändå så vet jag att ditt beslut är det rätta.Kramar till er båda.

Finner inga ord..bara en stor klump i bröstet..tänker på dig och din älskade vän.(bounty)..sänder styrka och tröst till dig i massor..*vila i frid kära Bounty*
Kram Eva

Jag ska skicka healing till dig ikväll när jag går och lägger mig!
tänker på dig!
kram
Jag skickar styrka och varma kramar till både dig och Bounty!

Finns det något så jobbigt som att ta ett sådant beslut även om man vet att man gör rätt? Har själv skickat ett antal djur över till andra sidan så jag vet hur ont det gör. Skickar mina varmaste kramigaste tankar till dig och din hund. /Anna alias Ormizen
Stackare,…en hund blir som ett barn för en,.. självklart sänder jag dig ljusa tankar…Kram till er!!
Skickar allt jag kan..jag har fått tagit bort två katter..hjärtat värker.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Är helt övertygad att tack vare era värmande tankar och ert fantastiska stöd,så har vi haft en härlig eftermiddag ute i stugan.Vi har till och med skrattat,då vi redan nu pratat om alla roliga stunder (och de har varit många) tillsammans med vår älskling.Hon har fått mycket godsaker,men framförallt har hon fått höra hur älskad hon är.Som om hon inte visste det..Har känt en sån styrka hela eftermiddagen,tack kära goa vänner,utan er,inte denna kraft! Imorgon bär det då iväg,till en bättre,friskare värld för Bounty,och än en gång ber jag om era healande tankar,inte bara för min skull utan även till min dotter och f.d måg.Tack för att ni finns,ni ska veta att jag är oerhört tacksam för det ni gjort för oss idag…

Har svårt med orden just nu, sådant här berör mig så mycket, men jag kramar om er dig o Bounty…ni finns i min tankar…

Det är alltid ledsamt att förlora en nära vän. Har dig i mina tankar.
Vi är många med er alla nu!
Bounty går in i Frihet och Kärlek. Det blir ert Stöd i sorgen.
Den Kärlek han har fått och får från sin familj följer honom in i Friheten.
Han finns aldrig längre bort än en tanke - han finns alltid med er.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack! *gråter* Har inga ord idag,men tack för att ni tänker på oss..

hej vännen, jag skickade healing till både dig och vovven vid tolv tiden i natt när jag gick och lade mig, jag hoppas att lite kraft och styrka kom fram! Tänker på dig och Bounty.
många kramar

Hej goa Ewa! Jag vet det är en tung dag idag. Jag har haft hund alltid och vet vad du går igenom. Min kille blev 9 nu i sommar och jag vet att den dagen närmar sig.
Mina tankar finns hos dig och de dina idag, mycket!
Tröstekramar!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jag skickar nu igen all styrka och kraft till er alla. Mina tankar finns hos er idag.
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag tänker på dej Ewa,, jag har själv gått igenom detta inte så längesen.. Skickar all kraft och ljus till dej.
Kram Tina
Sänder tröstande vibrationer o healing och massor av kramar!!!

Många Goa Kramar
Annisangel
Jag förstår hur det känns och jag tänker på er. Skickar kraft och ljus till dig vännen!

Mina tankar går till dig idag Ewa. Varma kramar från mig.
Kram!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
tänker på dig
Tack,vännen! Alla helande tankar tar jag emot med största tacksamhet.Kram
Massor med ljus och kärlek till dig och de dina i dag. Krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
I natten som var sände jag en tröstande healing i form av en ängel till dig! Hon finns alltid där och torkar dina tårar och lagar ditt hjärta när det känns som det brister…
Älskade vännen…
Många Goa Kramar
Annisangel

Många kramar o tankar till dig Ewa..
Tack vännen. Det finns så många underbara människor som hjälper dej med Healing om du känner att du behöver det. Jag fick enastående hjälp,och har klarat min situation,mycket bra. Och du vet att du kan be oss medlemmar, om den hjälp du behöver just nu..Jag vet vilken smärta du befinner dej i..Tänker så på er…

Kramar om och sänder dig och din vän varma tankar. Vet hur det är att ta det där beslutet och saknaden som kommer efteråt. Även om man vet att de får det bra dit de kommer och får möta andra vänner på andra sidan så är det den där fyskika kontakten som saknas.
Lilla Kissen Gose här på bild, han var min käre trogne vän i nästan 16 år..Fanns alltid där både när man var glad och ledsen. Saknar honom ännu. Men jag har ju min lilla kisse Cremis nu som ger mig tröst ibland. Han har legat så troget bredvid mig i sängen nu när jag varit dålig. Ett djur finns alltid där.