Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 448 ggr
kybele
0

Va är de här med mailen?

Nu har man fått mail om man har 623st mail som är olästa o sen får man en ruta man ska beta 50kr för o läsa… trodde denna sida var till för alla o inte ett nytt sätt o tjäna pengar för andra.. *besviken*

varit en bra bekväm sida fram till nu men.. ska de kosta för minsta lilla man ska göra kan de kvitta.. vet jag låter arg men är bara enormt förvånad o besviken.. :S

EwaAkerlund
0

Inte behöver du betala för att läsa dina mejl heller:-) Allt är som vanligt vad gäller nya upplägget! Du har en möjlighet nu,att skaffa iFokus Plus,med lite mer möjligheter vad gäller att skicka filer,fotoalbum,  m.m

Elisabeth-J
0

Det är som vanligt och man behöver inte betala om man inte vill ha plusversionen. Du kan läsa mer inne på Support iFokus om det här. Där kan du läsa om varför plus kostar osv. Men som sagt, man behöver inte ha det om man inte vill och om du läser andra trådar här så ser du att det är fel just nu med mailen, vilket också finns att läsa mer om på Support-sajten.

Killarna som sköter iFokus betalar allt från egen ficka och jobbar med det här på sin fritid vilket ibland blir långa sömnlösa nätter. Så det handlar inte om ett nytt sätt att tjäna pengar, dom betalar av egna dyra slantar för att hålla igång iFokus. Men du kan ju skriva till dom direkt på Support om att du är besviken istället för här.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaAkerlund
0

Ska tillägga att det är sen några dagar tillbaka,lite strul med allas Inkorg,men det kommer nog snart att ordna sej..(Hoppas jag)

kybele
0

Ewa.. aaa okej,då är de bara o vänta o se då *S* lite förvånad av alla mail som ja har så många känner ja inte här ;) men tittar senare o ser om de fungerar bättre då :) tålamod får ja försöka införskaffa ;)

#2 jo läste de men vart mer förvånad över alla mail o att de kom upp den rutan att man skulle betala inann man kom in på mailen.. läser så ögonen går i kors o låter tiden utvisa om de blir bra sen :)

Elisabeth-J
0

Man behöver som sagt inte betala för att läsa sina mail :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

bjprofit
0

#4 Var rädd om ögona dina, mailen kommer nog igång vad det lider :)

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

kybele
0

#6 jopp får vara de ;) har extra ögon utifall ja får ont ;)

EwaAkerlund
0

Jag är helt euforisk av glädje,DET GÅR ATT LÄSA ALLA PM nu!!! Hmmm,ibland behövs inte mycket för man ska bli så himla gladFoten i munnen

kybele
0

japp :) såg de :) hur raderar man *S*

EwaAkerlund
0

Det går inte förtillfället,men tills det är åtgärdat så har du obegränsad tillgång tror jag…trallala