Inkorg
Hej hej!
Jag har varit bortrest så jag har nog missat det här med hur det funkar.. När jag öppnar min inkorg står det att den är full, men det kommer inte upp några meddelanden som jag kan radera. Hur gör jag nu?!

Det är ett fel just nu med inkorgen bl.a. Det finns att läsa mer om felen och åtgärder inne på Support iFokus.
Välkommen tillbaka efter semestern!
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack! :)

Godmorgon! Är det någon mer som har fortfarande problem med att läsa medelande och radera gamla medelande som finns i inkorgen?.Köpte ifokus+ men kan fortfarande inte läsa eller radera gamla medelande.

Står om det på supporten i en tråd. Jag har samma problem. Där säger man att meddelanden har prio 2 just nu men det kommer att lösas. Godmorgon förresten :)
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"

Prestandaproblem har prio 1 skulle jag kanske tillägga.
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
Gomorron ! Jag kan ff inte läsa mina pm heller…
Hej
Jag vill bara meddela att jag också har problem med mina meddelanden, jag ser att de ligger där men kommer inte åt dem.. Det senaste läsbara är från 31/7.. Så de som har skickat och inte får någon reaktion, nu vet ni varför… Ska gå in på supporten och se om de har några tips!
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Jag tror att alla på iFokus har detta problem och det kommer att fixas så fort dom hinner och är klara med prio 1.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#7 Hehe…jag tolkade nog din förkortning helt fel, men det var det första som dök upp i mitt huvud och man skulle väl gå på det som dök upp först!?
ff - för f*n
men kanske du menade fortfarande 

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#10 *Asgarv* Hmmm,nja det skulle kunna stå för det du trodde,för så frustrerad blir man nu mellan varven då de inte får det att lossna.Men jag menade fortfarande,hahahaha