Barn i andevärlden
Om man tidigt mister ett barn, tex abort, missfall, plötslig spädbarnsdöd osv….
Hur visar de sig om man får kontakt?
Är det möjligt att de visar sig som den ålder de borde haft om de fått behålla livet?

Ja det är vanligt att dom visar sig som ett större barn, i den ålder dom kanske skulle ha varit i livet.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Då skall jag ha ett hjärtegull på 31 år.Fast jag fick mitt missfal i 6:e vecksn
Var rädda om varandra

#2 Jag tror inte att tidiga missfall eller aborter visar sig. Däremot spädbarn som gått över tidigt, antingen sent i graviditeten eller som nyfödd.
Min syster förlorade en son som föddes för tidigt, han kommer i den ålder han skulle ha varit. Första gången min syster själv fick se honom var för ett par veckor sen, innan dess ha jag och fler medium träffat pojken.
Själv har jag fått tidiga missfall och gjort en abort men dessa själar hat jag aldrig mött. Då kommer ju genast tanke om när själen kommer in i kroppen men det kan vi ta i en ny tråd istället :)
Elisabeth

#4 ja jag mötte en ande en gång som påstog att han var min store bror som dog bar någon tima efter han födes. å då var han i 30 ålden när jag stöte på den anden.

#4 Ja det är samma här, har en syster som dog vid födseln som har visat sig i den ålder hon skulle ha varit i livet :)
Elisabeth

#5 men nu om så tidga bar fins kvar i andevärden och man kan få kontakt med gamlla släktigar + att det föds ny sjäar varie dag.
Då skiter sig allt vad tidigare liv heter ju ???
För en själ är ju i min mening inte på två paltser samtidigt ?
MVH Zedd

#5: Så det är alltså möjligt att jag kommer att få "möta" den lille pojken i släkten som dog förra hösten strax före sin födsel?
Jag har nämligen önskat starkt att jag skulle få kontakt med honom, men än har inget hänt, men det tror jag har sin orsak. Jag har hela tiden trott att han kommer att visa sig för mig när tiden är inne.
Det är ju ännu inte ett år sedan han dog, själv tror jag att det kan dröja innan han visar sig, men VAD beror det egentligen på att det dröjer?
* Saknar honom så*