Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 641 ggr
Zedd75
0

Nu börjar OS

Ja nu drar os igång. men värden är inte spänad på vem som ska slå rekod eller inte. Nej nu är värden mer fokuserade på all oror runt om kring OS. Kommer dom skonas från tero dåd

Kommer kina klar OS.

Ja frågorna är många runt lande och säkerheten. Fårgor som fokuseras mer en själva OS igentigen

Vad tycker ni och tror ni ?

MVH Zedd

Elisabeth-J
0

Jag är ju inte alls intreserad av OS eller sport, det enda som jag gillar att se ibland är hockey. Det verkar vara en väldans hysteri om det här i Kina just nu. Men det kan också vara en del som förstoras upp lite väl i media, så vi får hålla tummarna för att allt ska gå bra.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

FiaH
0

Jag ser vekligen fram emot OS, men tiderna är ju inte dom bästa, så det blir nog mest sammandragen jag ser, för jag orkar inte vara uppe hela natten…Jag tror också att media förstorar upp väldigt mycket, men men man vet aldrig, men hoppas också allt ska gå bra..

sven-g
0

Tvärs imot mitt kön, kommer det nog inte bli många minuters kollande på OS.

Bybo
0

Jag älskar älskar att kolla på OS…men är som kluven just nu…

Många är för bojkott och det kan jag förstå, men samtidigt känns det som om det ALLTID  är de olika idrottsevenemangen som ska ta sitt ansvar till det dåliga som händer i världen….

bjprofit
0

Blir inte mycket OS för min del heller. Håller mig lite uppdaterad i tidningarna bara. Finns annat göra just nu men självklart hoppas jag att idrottarna får utkämpa slagen på arenorna som det är tänkt och inget annat händer.

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

Katarinaj
0

Äääälskar sport, sport, sport…men lite taskiga sändningstider, men det fixar sig. Ja vad ska man säga om allt runt omkring…!? Får hoppas att det inte händer ngt….

stina63
0

Hehe.. invigningen brukar jag titta på Men resten hoppar jag över.. Men det finns personer i min närhet som jag inte kommer se på ett tag,,,

Elisabeth-J
0

Vad bra att det finns fler här som inte tittar på OS :)

Det betyder ju att vi andra kan ha roligt här när dom ser på tv:n ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Katarinaj
0

Nja så lätt blir ni kanske inte av med mig *L*. Får springa mellan ÖN o Tv:n…..

Morsan1
0

#8 Och nu har man ingen att fajtas om datorn med!! Den är bara min och åter min!! :) Åtminstonde tills OS är över!

stina63
0

Ja mycket roligare kommer vi ha det här,,,

Bybo
0

#7 *fniss* Just invigningen och avslutningen brukar jag hoppa över :-)

Zedd75
0

#12 bybo fottbol i morgon då Sverige - kina damer

MVH Zedd ;)

stina63
0

*12 haha

Bybo
0

#13 Tack, det hade jag glömt!!!!