Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: ifokussajten
Läst 1727 ggr
Jane-Lyzell
0

Tuggumi - fy bubblan!

Hej

För mig är det som tuggumi att försöka läsa och skriva inlägg här inne nu mera - gillar inte det nya systemet på saijten:-(

Skrollen blir besvärlig efter endast 4-5 inlägg att använda - den fastnar och blir aldeles för lång för att tycka det blir intresant att läsa - tappar innehållet!

Sen för att hitta de andra saijterna måste du veta att du ska skrolla ned längst ned på sidan för att hitta - överskådningen är borta! - svårmanövrerad och hackigt!

gillar inte denna saijt - form

Får hoppas det blir bättre - annars tröttnar nog jag ialla fall att skriva och läsa här!

ska på semester nu några dagar - så få se när jag kommer tillbaks om det blivit någon bättring! synd tycker jag när man går in och ändrar i redan bra utföranden som fungerar - inte alla som är datafreeak!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

EwaAkerlund
0

Önskar dej underbara lediga dagar.Och då du kommer tillbax ska du se att allt funkar som det ska! Kram

Jane-Lyzell
0

#1 TackSkrattande Ja det får vi hoppas!

Kram Jane

Jane-Lyzell
0

Är det ingen annan som har samma problem som jag med saijten?

Elisabeth-J
0

Det är många som har problem och grabbarna jobbar för fullt med att fixa det. Önskar dig några härligt fina semesterdagar! Det är nog fixat till du e tebax :)

Kramar!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

Okay då är det inte bara jag då!

Kram Jane

[Hellas]
0

Jodå, jag kan hålla med, det är segt och mycket känns väldigt styltigt men man får ge det en stund och hoppas på tillvänjning.
Det verkar ju ha varit och är en hel del struligheter så man får hoppas på att det är barnsjukdomar.

Det jag själv nog aldrig kommer tycka är bra är att vänstersida där man ser alla trådar inte "stannar kvar" när man scrollar.

Det finns ganska bra snabbkommandon att använda så man slipper musen.

Klickar du på:
"i" så kommer man direkt upp till trådstarten
"Mellanslagstangenten" rullar ner sidan.

Här finns det fler tips:  kortkommandon

Eija
0

Neeeej Jane, här finns en till som hör till den typen som gillar det gamla invanda….har jättejobbigt nu, men jag försöker hålla tungan rätt i mun och styra rätt här..Guld i mun….suck..har hört att det fortfarande är problem med att kunna radera och öppna meddelanden i sin box…..men jag är optimist….måste det, för jag vill så gärna vara kvar här…gillar alla här på ÖN….så ge inte upp du heller Jane….hoppas att du får det skönt och avslappnande på din semester, slå bort alla tankar om detta tills du kommer tillbaka

Hejssvejs! kram på dig/Eija

Katarinaj
0

Jag håller med dig helt o hållet Jane. Vill ju inte låta för gnällig, men känner lite som du gör. Att Supporten jobbar på problemen betvivlar jag inte, men hela Forumet känns opersonligt. Hoppas att vi vänjer oss. Ha en skön ledighet.

Kram Katarina

Zedd75
0

Men det är alltid så när man startar upp ny saiter. tar ett par veckor inanna altt funkar korekt. Så vi får ha tålamod ;)

Kram Zedd

bjprofit
0

Lite av "grow in pain". Blir nog bra det här, efter regn kommer sol :D

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

Jane-Lyzell
0

Jane-Lyzell
0

EwaAkerlund
0

Jag känner att tålamodet testas både en och två gånger nu..Tyckte det flöt på bra en stund nu,men sen segar det sej igen,och inkorgen krånglar åtminstone för mej fortfarande. Nu hoppas jag verkligen att de löser detta snart!!!Skrikandes

Jane-Lyzell
0

Hej Mina vänner

Hoppas ni har rätt med forumet - men jag har svårt(då jag inte är så bra på data) att vänja in nya saker! och trivdes med det gamla utseendet!

Tack alla för era önskningar om en trevlig semester det ska vi ha - bara lata SIG!

Tror att det är svårt för de som är bra på datorer att förstå att vi som inte är bra på det - har svårt att förstå allt det nya! Menar den största användar andelen är nog som jag - noviser på datorer mer eller mindre - men tycker det är kul med forum!

Kram Jane:-) försökte mig på en gubbe nu "smilis" - men den gubben gick inte - för segt!

Jane-Lyzell
0

Oj - nu blev det ju jätte konstigt - först var det jätte segt - och när det äntlign kom in blev det många inlägg!? tar bort de överflödiga!

Elisabeth-J
0

Jane, du måste gå in på Supprt-sajten och be om hjälp med att ändra ditt namn, för understrecket gör att du inte kommer åt din sida. Dom kan ju ändra till Jane-Lyzell om du vill men gå in dit så fort som möjligt.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

Ke`hur gör man det?Obestämd

[Hellas]
0

Gå in på: www.support.ifokus.se, där kan Du lägga en tråd om ditt problem.

Jag kan ju även trösta dig med att även datanördar  som jag håller med dig så det är inte bara ovana data användare.

Kram och ha en så jättehärlig semester nu på hela 4 dagar *Ler*

Mezzzanina
0

Jag tycker inte om den nya iFokus.Hos mig så står texter över texterna i de olika flikarna.Flera av dem går det inta alls att se vad det står på.Och när jag tittar på inläggen så hamnar datumen ovanpå siffran där man kan se hur många som svarat.Och färgkontrasterna som jag tycker borde underlätta för mig som synskadad är för starka.Man får helt enkelt ont i ögonen efter att ha suttit här ett tag.Känns ibland som att titta in i solen.

Hittar heller inte mina gamla dagboksanteckningar här.

Jane-Lyzell
0

"18 okay - men jag vet ju inte vad jag har för problem - jag kommer in på min sida!? eller presentation! måste namnet ändras eller ? aha - jag ser nog inte mina Pm och gästbok!

Okay! tack Jane

Marina2
0

Jag har också problem men tror det kommer att lösa sig.Det tar ju alltid tid med nya saker.Önskar dig en trevlig o skön semester Jane och sen kommer du tillbaks full av ny energi!

[Hellas]
0

#19 Har Du ändrat teckensnitt?
Man kan göra lite ändringar själv om man går in under:
"Inställningar" högst upp till höger.

Se gruppen "Personliga inställningar" och gå in på länken där man kan ändra teckenstorlek och teckensnitt

Själv har jag valt:

**Teckensstorlek:
**Större

**Sidbredd:
**Jag har markerat den rutan.

För att inställningen skulle börja gälla fick jag logga ut och sedan in igen.

Det kan tyvärr bli att rubrikerna hamnar lite omlott när man väljer den största storleken men man får testa sig fram.

#20 Jane, Du fixar det finnemang :), Supporten får väl fråga dig om de inte förstår din beskrivning av problemet.

Jane-Lyzell
0

Understrecket fixat Skrattande men gästboken borta!?

Kanske kommit tillbaka tills jag är tillbaks - ha det gott alla - syns söndag - kanske:-)

Vämnligen Jane

stina63
0

Ha så skönt nu när du ska vara ledig..

Kramis Tina