Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 425 ggr
signemo
0

Frågor som vanligt

Om man går och funderar över något och sen går på en sittning är det vanligt att man för någon form av vägledning i detta, eller brukar det vanligtvis var nått helt annat som man kanske inte har insett man behöver vägledning i?

Min äldre släkting har tex.drabbats av en depression, skulle vilja få råd om hur man kan stötta. Det finns avlidna anhöriga som jag tror gärna vill stötta och hjälpa både mig och personen som har en depression.

Sen funderar jag på om de finns som stöd för mitt barn nu när hon drabbats av inbrott.

Var rädda om varandra

doddel
0

Inborott är trist har haft det jag med blev av med alla dyra prylar här hemma.. Men vad då det går att ersätta.. Hade ingen hemförsäkring då..Har det nu.*ler*

Jag vet inte på din fråga om hjälp vad för hjälp behöver hon?

Elisabeth-J
0

Andevärlden vet om dina tankar och funderingar så det är väldigt vanligt att budskapen kan ge svar eller vägledning. Dom finns med och stöttar, tröstar, vägleder oss i alla situationer.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

signemo
0

Nu blir det lite flummigt.

VAd det gäller min depremerade släkting skulle det kännas så bra att kunna ge släktingen rätt stöttning. Har betytt mycket för mig som barn.

VAd det gäller mitt barn är det väl att hon skall kunna känna trygghet igen. Det är inte grejerna det är frågan om.  Mer att hon nån stans ska känna att hon är trygg i sitt hem. Nu är det nytt och det var som tur var bara i hennes förråd. Men förrövarna är ev. uppsagda grannar.   Nu är  hon är en stabil tjej. Skulle bara vilja säja att tex. farfar finns där när du behöver. Du behöver aldrig känna dig ensam. Och sen finns ju vi en timmas resa bort.

En tanke flög upp nu. När jag själv inte lever längre, hoppas jag att jag inte lägger mig i de efterlevandes liv. Inte förrän de ber om. Har Ni hört talas om tjatiga andarSkrattande

Nog snattrat. Kram på er

Var rädda om varandra