Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 582 ggr
Deelight
0

Undran

Sen sommaren 2005 har jag haft ett problem och det är att jag känner mig avstängd medialt och att det ligger en enrgi på min vänstra sida, där jag känner ner över skuldran under armen och i armhålan fram på vänster fot och uppe vid vänster tining och ner över ögat, jag undra om det är någon som kan hjälpa mig

[Hellas]
0

Det finns säkert många svar på detta men min första tanke leder direkt till:

På vänster sida sitter den Logiska/Rationella sidan och det är även den manliga sidan.
Hände något 2005 som fick dig att stänga av den kreativa sidan och börja tänka mer logiskt?

Du kan behöva arbeta med att locka fram den kreativa sidan hos dig, det kan handla om så enkla saker som att måla, fantisera, skriva och leka helt enkelt.

Trisha
0

Om du inte kommer åt det själv, kan jag varmt rekommendera att ta en healingbehandling av någon du litar på. Jag brukar själv ge mig själv den gåvan, när något "fastnar". Har insett för länge sedan att ensam är inte alla gånger stark, utan ensam kan bli ensam. Förr försökte jag lösa precis allt dylikt med egna funderingar. With a little help from a friend… Kanske kommer du underfund med vad som ligger där och stör dig!

Lycka till och berätta gärna sedan vad du kom på!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus