Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 700 ggr
Elisabeth-J
0

Dagens glädje & inspiaration 2/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

stina63
0

Idag har jag hjälp min vännina och tapserat hennes kök…

Trisha
0

Jag är HEMMA IGEN!! Varit på äventyr men nu är allt som det ska. Har varit lite skönt med datorfrihet och mobil som krånglat, men efter ett tag vill man vara med i händelserna igen…

Vi har precis ätit en härlig middag och njuter nu av att det regnar och så ska vi se på en härlig magisk film - De glömda själarnas ö…

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

[Chakra]
0

Glädje och inspiration har städning av klädkammaren och ett förråd gett mig idag!
Hittade lite som varit försvunnetGladoch en hel del som jag inte alls behöver ha kvar.

Det blir att åka till Erikshjälpen på måndag!

Tatsu
0

Jag har gått på en veckas semester där jag "nästan" är helledig.

Det syns väl på vädret, får nog ta på fleecetröja i solstolen.
Men det är skönt ändå att vara ledig och slippa "ta på sig ansiktet" som en i personalen säger.

Britt-Marie
0

Jag är glad över att kunna äta bättre och bättre. idag har jag provat kyckling och det har gått bra så här långt alla fall.

Min ynste son och hans sambo var här och visade upp en svamskörd de plockat, riktigt fina kanareller. Jag får lukta på dem så länge. Hoppas ju på att kunna äta lite svamp alla fall framöver, jag helt älskar kantareller och vad gott på en rostad macka och nyfrästa kantareller i smör..aja, det kommer nog det med.

Ha det gott alla här på ÖN

Red-Lady
0

Hej i dag har jag syt mina gardiner till mitt stora rum. Måste hålla på och städa ocg göra fint min man fyller 60 år den 8Agusti. Det kommer myckert folk hit. Skjälv fyller jag 55 år den 3sebtember. Vi bryggar slå i hopp fårat kalas DEt bli någ bra.

Red-Lady
0

Vilken vacker bild du har tagit Elisabeth Den var hjärte fin

bjprofit
0

Hände inte så mye idag så jag tänkte att då får jag väl hända själv så jag klippte mig, håret alltså :)

Och jaa, det blev…..kortare :)

#7 Håller med, fiiin bild Elisabeth

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

[Hellas]
0

Jag träffade min nya lilla brorsson för första gången idag :)

sven-g
0

Har varit till en av skogs kojorna den här finns i Svartnäs.Tyvärr hade varit oönskat besök, men det var inte så farligt. Städat rensat källan och huggit ved. På vägen dit var färsk björn bajs, måste varit en rejält stor björn efter spillnings mängden. Är det inte underbart att vara i naturen, och mumsa hallon och smultron.