!!!!!Måste ventilera...
… för jag blir galen!
Det började med Emmas glasögon som är putsväckborta sedan i förrgår… Sen igår mitt å dagen kunde jag inte starta tumlaren, det finns ingen ström till den enligt dispalyen men enligt sladden finns det… Och igår kväll fick vi ett jä**a felmeddelande på tvättmaskinen!!!!!!!!!!!!!!!! Och när jag försöker få service på maskinerna, ja tidigast den 12 augusti!! Vi är 7 personer varav 4 tränar fotboll flera dagar i veckan *vrååååååååååååål*
Nä, jag är inte glad men måste få skriva av mig och skriker rakt ut av frustration!!!
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Känner med dig vännen!!! men försök hålla modet uppe för det ordnar sig inom kort ;) inte så långt bort som den 12 augusti tror jag…
KRam

Tekniska prylar är fantasiska ;) Har du provat allt? T.ex. att dra ut sladden och låta den vara utdragen i några minuter. För att sedan prova igen..? Kan funka om du har riktigt, riktigt tur :)
Gaaaaaaaah, jag hoppas du har rätt! I dag har jag handtvättat 5 maskiner och jag blir snart tokig! Ok när man är på landet utan rinnande vatten men hemma, där ska eländet funka!!!!
*superfrustrerade kramar*

På tal om tvättproblem så kan jag glädja dig med att jag stoppade i ca 6 kg tvätt - helt oanandes. Ska tillägga att det var ljusa pastellfärger blandade… och ut kommer - en GRÖN tvätt :) Tjoho vad glad jag blev.. Har fått lagt allt i blöt i via för vittvätt och vanish är just nu min bästa vän ;)
Kan tillägga att jag kastade de två klänningarna som orsakat förödelsen, så att jag blev på bättre humör ;)
liaW!!! Hahaha, nu skrattar jag! Hur tvättar du egentligen? Man måste ha koll på vad mn stoppar i maskinen! För övrigt ahr jag dragit i varje tåt, kollat säkringar & proppar och det finns inga fel!
Men jag ser räkningarna framför mig… 2*tvätt/tork á 1000:_ och nya glarrer till Emmsan á 4000:- Japp! Vår bröllopsresa går åt pipan även detta år *kräkas* Gråter en liten skvätt om det är ok…. 
liaW!!! Hahaha, nu skrattar jag! Hur tvättar du egentligen? Man måste ha koll på vad mn stoppar i maskinen! För övrigt ahr jag dragit i varje tåt, kollat säkringar & proppar och det finns inga fel!
Men jag ser räkningarna framför mig… 2*tvätt/tork á 1000:_ och nya glarrer till Emmsan á 4000:- Japp! Vår bröllopsresa går åt pipan även detta år *kräkas* Gråter en liten skvätt om det är ok…. 
Stackars er jag lider när ni måste handtvätta så mycket…. Och jag som tycker det är jobbigt att tvätta bara till mej själva,,,
Usch jag skäms över mej,, kram i massor får ni av mej,,,
Bamse kramar //Tina
Hmmm… Nä, jag har inte hicka… Låtsas som det ena inlägget inte finns… *morr*

jag føler med deg! noen ganger river man seg i håret av ting som hender! og det er jo helt utrolig at du har håndtvettat fem vask! herregud, du er jo superkvinne!
eneste jeg kan si….som jeg prøver si til meg selv, når det står på som verst av ukontrollerbare hendelser: forsøk å sentrer deg, hold sentreringen i deg selv, og puuuuuust.
KRAM
Tina, gulle dig….
Jag kramar i massor tillbaka!

#5 Jooo, det var så hääär förstår du.. Att Linda bestämde sig för att slänga med två klänningar från Thailand i sista sekunden - för de var ju tvättade massa gånger och kunde ju inte färga - NÄ! Jag som brukar vara så noga annars… SUCK!
Jag är ledsen vännen att er bröllopsresa kanske inte blir av… Men det är väl så att man inte älskar varandra mindre för det ;)
KRAMAR!
ps kan man inte radera inom en timme om det råkar bli två inlägg?

beklager, det har hengt seg opp her! Det var ikke min mening at det skulle komme så mange ganger, innlegget jeg skrev. Må være serveren her inne….
hinzidi!! Jag har inget hår kvar!! Det är redan bortrivet, haha
Men jag vet vad du menar, och jag försöker!! Men just nu är det bara för mycket!
Bamsekramen tillbaka!

ja, skjønner godt. FÅ DET UT. Som du jo gjør, he he. Way to go, superwoman! :)
naeh.. jag skulle vilja att du håller fokus på att er bröllopsresa SKA bli av! Hur det ska gå till - får Livet visa dig!
Även om det kanske blir en resa som skjuts upp i tiden eller om det blir lite annorlunda än ni tänkt er - men hur som helst; Håll fokus kvar!
Tvättmaskiner, glasögon - vad som - Håll kvar fokus! (=Lagen om attraktion, intention, vaduvill - men håll kvar den!)
Kan du skicka lite tvätt - så tvättar jag gärna lite åt dig!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Haha, Linda… Jag känner vingarnas beskydd över dig!!!! Nu blev jag mamma igeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

…også er det mycket kraftfullt at vara SINT, …istaden for å bli helt maktesløs. Du viser POWER; woman! :)

Ja! Du kan ju skicka lite tvätt till mig med - om du törs ;)
liten uppdatering:
det kan finnas en pytte pytte liten risk att den blir grön, men det är ju iaf rent!
Ja skicka tvätten till mej också.. jag lovar att den inte ska bli grön….men kanske röd 
Jag tycer verkligen synd om dej Pluppis för jag tvättar också för hand i en balja på gården och vattnet får jag värma i vattenkokaren för jag har ingen spis. Sonen som skulle göra golvet på toaletten åkte till fjällen för att vila upp sej och samma dag gick foten av på toalettstolen…den stod löst…så vi blev utan toa och vatten i måndags och är utan ännu så det blir spring ut i skogen..inte så trevligt när det regnar. Vatten får vi hämta hos grannen. Din bröllopsresa blir nog av ska du se..hoppas Cristine
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ni är ju för goa allihop 
Tack för att jag fick fräsa av mig lite, nu känns det lite bättre efter en natts sömn och tvättlinan är full med nytvättade kläder! Jag är ju ganska glad att det är mitt i sommaren och det mest är frågan om lättare kläder som används… Förstå fasan om det är en massa jeans och tjocka tröjor som tar en evig tid på sig att torka.. I 10 minusgrader 
Ja, bröllopsresan ska bli av.. Någon gång inom en inte allt för avlägsen framtid… Fast just nu så känns den väldigt långt bort.. *suck*
Nu är det dags för en kopp kaffe!
Kramen till er alla