Mavios presenterar sig
Hej!
Jag är alldeles färsk här, och håller på att läsa på olika håll och kanter som det faller sig.
Tidigare har jag haft en del upplevelser jag inte hittar några rimliga vanliga förklaringar på och är intresserad av det mesta som klassas som övernaturligt. Samtidigt är jag lite rädd och väldigt fylld av respekt för det jag inte känner så väl.
Har fuskat lite med tarotkort för många år sedan.
Tyvärr har jag med stigande ålder blivit inte bara stelare i kroppen utan även i tanken. Sinnet har blivit mer stängt och huvudet mer trögt.
I övrigt är jag en tvåbarnsmamma, gift med en egen företagare och själv hemmafru mestadelen av tiden. Vi har en hund och ett akvarium. Jag har många och varierande intressen, som böcker, frimärken, datorn, scrapbooking, oljemålning, islandshästar, kalligrafi, virkning mm. Trädgården börjar bli allt mer intressant också.
Det var lite om mig, fråga gärna om ni vill veta mer.
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Välkommen hit till oss på ÖN 

Välkommen hit Mavios!!

Välkommen säger även jag! 
Välkommen!

Välkommen till oss på ÖN!

Välkommen och kram till dig från mig!
Tack för alla välkomnande! Kram tillbaka Morsan1! (jag älskar att kramas)
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Välkommen!

Välkommen till ÖN Mavios 
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
Välkommen Mavios!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Välkommen hit!

Välkommen till ÖN!

Välkommen ska du vara :)
Välkommen hit!
Tjillevippen Mavios och varmt välkommen till oss! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Säger välkommen jag med…
Välkommen! Du verkar vara en kvinna som är nöjd med livet och har många intressen :)
Välkommen!

Välkommen och hoppas du ska trivas!
Kram/ Kristina.
Vad härligt att bli så välkomnad! Känner mig redan "hemma" här.
#17: Jo, jag är oftast väldigt nöjd med livet. Många intressen gör att jag mycket sällan har tråkigt eller inte vet vad jag ska göra.
Kram till er alla!
/Maria

Välkommen till ÖN Mavios
härinne är det jättetrivsamt och trevligt.
Hälsar dig välkommen jag med :-) I vanliga fall brukar jag göra det i Gästboken…Men tror inte att det finns nån nu, eller så är jag tillfälligt blind :-)

Välkommen!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus