Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 675 ggr
Natteb
0

solförmörkelse 1 aug.

Solförmörkelse 1 augusti, men vet ingen tid, det står i min kalender. Är det någon här inne som vet tiden?

Har ni några erfarenheter om extra starka energier eller annorlunda upplevelser när det är solförmörkelse?

Natteb
0

Tackar!!! =)

felixifokus
0

Men det är en partiell solförmörkelse

(folk i norr ser den bäst)

Jayrod
0

51% av solen skyms bort i Stockholm. Men det är ingenting som märks med de egna ögonen.

Elisabeth-J
0

Lyfter fram tråden då det snart är dags :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Natteb
0

Klockan tio i morgon förmiddag ska jag gå ut på altanen och dricka en kopp kaffe och se om jag upplever dagens ljus annorlunda =)

Elisabeth-J
0

#6 Då gör jag det också samtidigt som dig :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

felixifokus
0

jag ska gå och lyssna om fåglarna reagerar 11.40

Jayrod
0

Gör er inte allt för stora förhoppningar av detta. En 51-%ig solförmörkelse märker man inte av om man inte vet om den i förväg.

För nåt 10-tal år sen så drog en solförmörkelse fram över central-europa och jag vill minnas att solen skymdes till 80 eller 85% här i Stockholm. Solen sken då utan att störas av moln och jag minns att då märktes att solskenet blev annorlunda, lite svagare än normalt. Men knappast så att fåglar eller andra djur skulle reagera av det.

Tatsu
0

Fåglarna är lugnare här, ser bara några sparvar vinden har mojnat helt, alla träd är stilla. Robert och jag var nyss ut och kände av fenomenet. Tyvärr väldigt mulet så man ser inte solen alls.