Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 830 ggr
I-am
0

EwaAkerlund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag känner inte dig, men jag vill att du ska veta att jag tänker på dig. Jag är så ledsen för din skullGråter Jag skickar varma kramar till dig och hoppas att det kan hjälpa dig lite i din sorg. Här får du en blomma av mig.

Karm på dig

EvaNy
0

Jag tänker också på dej idag, fast jag inte känner dej. Skickar solvarma vindar till dej som en liten tröst

EwaAkerlund
0

Men gulle,gulle go! Nu börjar jag gråta igen..Har fällt så många tårar,som ni kan förstå,och trodde att jag skulle gå under i natt.Saknaden efter denna ljuvliga vovve är enorm,och det kommer att ta tid att ta sej igenom detta.Och det ska det göra.Det behöver göra det. Precis då Bounty skulle somna in,dök Cosmicas låt upp i mitt inre:I wanna hold my Healinghands on her,och jag överlät henne till de mina, i Andevärlden.Jag vet att  de stod där,fyllda med kärlek och enorm värme för att ta emot henne,men den fysiska kroppen,hennes värme och ljuvliga sinne saknar jag oerhört.*gråter* Jag vill oxå,från hjärtat rikta ett varmt tack till alla er underbara som sänt Healing,kraft och styrka!Ni ska veta att det hjälpt enormt mycket.Det är det som är så fantastiskt med detta Forum,att då det gäller,ställer alla upp för varandra,med avsikten att hjälpa.Mej har ni hjälpt,och jag hoppas jag kan återgälda i min tur,den dagen någon annan behöver det.Tack för att ni bryr er om!! Kramar Ewa

xinluo
0

Jag tänker också på dig….

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[Hellas]
0

Stor stor tröstekram till dig lilla vännen, det finns inte ord för sådana här stunder!
Varma varma kramar  skickas till dig!

Tiia
0

fortsätter skicka healing till dig så länge du behöver det,du finns i mina tankar.kram Tiia

Jane-Lyzell
0

Kyss Kram

Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Eija
0

Kramar om dig massor i din sorg, vi vet ju hur det är…..tänker på dig…..