Min tro före och efter
Jag har ju skrivit en del här om häftiga och starka upplevelser dom här inspirationsdagarna i Backe och om att jag blev omvänd i en tro som jag här ska berätta om.
Jag har ju känt Markus Gårdbäck i några år, han är en god vän till mig och han har träffat en tjej Eva Nordell som han har berättat mycket om. Han talade om för mig att Eva är transmedium och förmedlar budskap från Ärkeänglarna. Hmmmm vad skulle jag tro om detta? Började fundera på om det var något flum med det här osv. Man har ju hört om hur man bör utveckla tancemediuskap och ingenting av det han berättade för mig var på det sätt jag hade hört att det skulle behövas så jag lovar att jag var väldigt väldigt skeptisk.
På lördagen hade Markus och Eva ett föredrag där jag ställde alla mina frågor till henne och talade om att jag var skeptisk, men mycket av det hon berättade kändes så bra, rätt och ärligt. Vi bestämde att på söndagen skulle vi sitta hemma hos mig efter dagens arbeten och då skulle hon visa oss hur det går till.
Eva gick in i trance och vilka enorma energier det blev i hela rummet, wow!!! Efter detta äkta framförande och klockrena budskap är jag inte ett dugg tveksam längre. En av ärkeänglarna berättade om 2 av meditationsövningarna som jag har gjort till distanskursen bl.a., vilket inte någon av dom som fanns i rummet visste om. Dom berättade mycket som gjorde att jag tappade hakan :)
Eva är en sån fin själ och ger av hela sitt hjärta, hon har en stor styrka och flera av dom som var där dom dagarna sa att hon ser ut som ängel, vilket jag själv skriver under på :) Det är en sån glädje inom mig att jag fick uppleva hennes arbete som instrument till ärkeänglarna, min stora skeptism vände och det är en stor glädje :) Jag är jättelycklig att Markus och Eva har funnit varandra, vilka tvillingsjälar! När dom arbetar tillsammans blir det väldigt kraftfullt och jag vet nu att många av er blir väldigt skeptiska och tveksamma, man måste uppleva det själv innan man tror som med allt annat.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vad härligt det låter Elisabeth!!

Tack för att du delar med dig. Kram
SEV 
Vad härligt :-) Men då blev jag ju nyfiken om de sa nåt speviellt om distanskursövningaran, och vilka 2?? *skratt* Kraaaam
Vilken härlig upplevelse du har haft,, tack för du delade med dig av den…
kramis Tina

#3 Det berättar jag om i distanstråden istället ;)
Elisabeth
#5 jaaaaa!!! *skratt*
Härlig upplevelse,Elisabeth!! Och jag vet ju hur tagen du var efteråt..då är det äkta!!

#7 Jaaaa jag är fortfarande tagen efter det :)
Elisabeth

Vilken underbar upplevelse! Nog kan man känna av den underbara energin som kommer igenom i trance men "ärkeängel" Nja det har jag svårt att tro.
Kan köpa att det var äkta trance men det här med ärkeänglar som alla kanaliserar kan inte jag ta till mig.
Min syn på det är att Varför skulle ett sådant stort Ljus som i vår tro vara de som står närmast gud välja att arbeta genom en liten vanlig andlig människa här på jorden. Jag tror att en del av deras energi kanse filtreras ner men inte att det skulle vare en Ärkeängel.
Tror också att deras ljus skulle få oss att expodera. Tror inte vi kan ta emot den kraften.
Tror också att om en ärkeängel skulle vilja göra något här på jorden skulle den göra något för en större massa eller område och inte genom en enda.
Man hör om så många som kanaliserar dessa att man kan snart börja undra hur många de är igentligen och om de har fördubblats flera gånger om.
Det är mitt sätt att se på det men jag kan ha fel.
Tror ändå att det du kanske upplevde var äkta så det är inte det jag ifrågasätter så njut av upplevelsen.
kramen Anita

Underbart att du fick vara med om detta!
Man känner ett andäktig känsla i det som var skrivet. Så blir man när man möter sanningen. Så detta tvivlar jag inte på.
Tack för att du delar med dig av din upplevelse Elisabeth..! Va härligt att du fick vara med om det här , verkligen ;) Kram Anna
Vilken härlig upplevelse för dig! Och nu var du säkert mogen för den. ;) Kram!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Å vad underbart, vilken upplevelse, tack för att du berättar!
Sedan måste jag ju få erkänna….detta med Ärkeänglar, det måsta jag nog själv få uppleva innan jag är beredd att tro på att det var dessa som kom igenom!
Men vaddå, man slutar aldrig förvånas vilket är underbart.
Kram på dig /Hellas

#17 Ja gör det Hellas, dom bor ju i Karlstad så det är ju nära dig :)
Kram!!!
Elisabeth
#18 WOW Gör de *Ler jättestort*, jag ska nog kolla upp det lite extra!

Elisabeth

Vilken härlig upplevelse du fick Elisabeth,och tack för att du delade med dig av den.Kram

Hade lyxen att dela den här upplevelsen med Elisabeth och jag kan bara hålla med. Har sett så j-a mycket trams (iställer för trans) genom årens lopp, så jag var väldigt skeptisk. Men det vi upplevde och kände kan inget förklara bort för mig, lika lite som för Elisabeth som hon skriver.
Jag uppskattar att du skriver ner det här Elisabeth och delar med dig. Sen vet vi ju båda att alla, precis som oss, själva måste uppleva sånt här för att VETA att det här är äkta. Det är absolut inget vi kan bevisa på något vis.
Det jag beundrar oerhört är Evas mod. Hon delade verkligen med sig sin vånda innan hon började "komma ut" med detta. Hon hade gått på medial utbildning och hennes lärare sa absolut nej till något dylikt. Ändå lyssnade Eva på sina guider och fortsatte följa sin egen sanna väg, trots rädsla och tvivel. Nu bjuder hon på det hon gör och hon vilar så i sin övertygelse. Inga behov att vare sig bevisa nåt för nåt, heller ej oroad över att möta människor som är fyllda av skepsis, precis som vi var. Hon vet, säger hon, och det räcker för henne.
Prova om ni får chansen. När dom sedan jobbar ihop och man får hjälp med sånt som sitter kvar i kroppen sen lååångt tillbaka och man känner vad som händer, tja, då droppar sista tvivlen och man kapitulerar. I alla fall gjorde jag det. Och dom har lovat komma till oss i E-tuna, det blir skoj! Då får fler chansen att njuta av det här!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Oj oj vilken upplevelse ni fick!
Vilken upplevelse du haft! Jag fick själv hjälp av ärkeänglarna en gång när jag hade ont i magen, oj vad snabbt hjälpen kom… Efter det är jag ochså övertygad om att dom finns och hjälper oss bara vi ber om det… Har även bett Gud moder om hjälp och fått det, men visst är jag ochså fruktansvärt skeptisk innan jag blir övertygad….
Vilken upplevelse! Ärkeänglarna är något som jag alltid har tyckt varit intressant och jag kan bara glädjas med dig Elisabeth (och Trisha) som fick vara delaktig i Evas sätt att arbeta!
Kram
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Änglar är guds sändebud - Guider:-)
Kul att du hade en fin upplevelse
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hej . Vad glad jag blev. Kul om Markus träffat någon och härlig för dig det du varit med om. Ser fortfarande lille charmige Markus från dagis framför mig och hans gullige lillebror. Får skärpa mig och se om jag kan fixa korten på honom sen jag var dagisfröken för honom..
Var rädda om varandra

#27 Markus lillebror ska snart bli pappa :) Dom små pojkarna har blivit stora :)
Elisabeth
JA. visst är det så.Men själv är jag förståss lika ung :-)
Var rädda om varandra

Verkar vara en härlig upplevelse du haft.

Tack för ni delar med er av en fantastisk upplevelse
Jag måste berätta att första gånge jag såg Markus var på en hälsomässa i Skövde och jag blev LIVRÄDD! hihi..Stor, lång, muskulös och om jag minns rätt, piercad
Han stod över en "patient" som låg på en brits och han hade kört ner hela händerna långt,långt in i magen på henne som låg där. Jag studerade om det var liv i henne, eller om jag skulle påkalla hjälp men hon låg bara där och levde och såg inte ens plågad ut utan till och med log lite grann.
Markus måste ha sett mina skräckslagna ögon för han log snällt mot mig och då såg jag bara gott i de ögonen *ler* Han fortsatte att gräva i magen å sen slängde han något som man inte såg i ett hörn *S*
Detta var innan min mediala resa hade börjat så jag förstod ingenting. Idag vet jag att ALLT kan hända och att det finns mycket man inte kan förklara så det är bara att ta till sig de stunder det bjuds på och inte lägga energi på hur det sker.
Kramar!!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
tack för att du delat med dig av detta