Glädje & inspiration 30/7
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 

Dagens glädje och inspiration var att vakna upp och förstå hur priviligerad jag är som kan bestämma mina arbetstider själv och istället för att släpa mig ur sängen till duschen för att kanske vakna till liv bara ligga kvar tills jag VILLE gå upp. Använda tiden tills dess att pilla sig i naveln, tänka positivt blir nytt från och med idag :-D
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
Jag skall börja med reiki 3 idag, hoppas jag klarar det.. Hmm Aja det märker jag…
Idag känner jag mig så positiv jätteglad.. vet inte varför men det är en härlig känsla
Jag ska träffa en kompis jag inte sett på flera veckor. Det ska bli så kul att prat aom vad som hänt sedan sist och höra om hennes semester och låta våra barn leka!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Att vara hemma från sjukhuset, vädret och så har jag haft besök av lilla Liam idag med sin mamma & pappa. Han blev 5 månader igår och växer så det knakar.
Har även haft min älste son här på besök. Det är så skönt att de kommer och tittar till mig lite.
Hellas du ger mig inspiration - vännen - snygg bild du har satt in
blir glad då jag tänker på dig!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Åh, Du vet hur en slipsten ska dras Jane
Jag har alltid hävdat att lite fjäsk, beröm och en klapp på kinden alltid lönar sig *Ler stort*!
Visst är jag snygg!
Fast jag saknar redan min bild som Eleri målat till mig förstås så den kommer nog fram igen rätt vad det är!
Så min glädje idag är att Jane har gjort mig glad!
Förhoppningsvis inverkar det även på mitt bemötande av andra människor som i sin tur kommer att bemöta andra med glädje som i sint tur……….osv.
#7 ha ha hi 
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Glädje och inspiration känner jag över semestern och den sköna ledigheten då jag tar dagarna som dom kommer.
Har strosat vid hamnen och fikat och läst utomhus! Köpt sik som ska stekas till middag!