Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 629 ggr
Isiss
0

Spöke

Nu när jag ändå håller på och skriver, så kan jag skriva om en mer akut sak..

Jag bor nu uppe i huset(stället jag pratade om i förra inlägget är mitt förra rum, som är ett uthus), jag har nyss flyttat upp för att min lilla valp trivs bäst här.

Men jag trivs inte bäst här, i varje fall inte på nätterna.

Det är så att det spökar här, det är några stycken, främst en man och en pojke. Mannen, har ALLTID stört mig och min mamma(det här är mitt barndomshem). Det är för att han är en kvinnohatare. Jag vet inte hur många nätter jag grät pga att jag var så rädd för honom.

Nu stör han mig igen. Jag känner honom så väl, även just nu. Men speciellt på nätterna, då skrämmer han mig verkligen med sin närvaro.

Jag kan knappt somna. Även fast jag har pappa i rummet brevid, min valp och mina råttor.

Jag har också hört att rädsla bara ger dom mer energi, stämmer det?

Hur ska jag få bort honom? Jag har försökt att prata med honom några gånger då jag känt mig orädd. Mamma också. Men det har inte hjälpt.

En till sak jag tänkt på, min bror berättade för mig(när han bodde i huset) att när han skulle sova så såg han i huvudet något som såg ut som när bilden på en tv inte funkar. "Myrornas krig", i huvudet.

Jag har inte tänkt så mycket på det, förens nu. När det hände samma sak med mig när jag ska sova. Det har hänt några nätter nu.

Vad är det för något? Jag har aldrig hört om något sånt förut. Jag hade inte funderat så mycket om det inte hänt både mig och bror, i samma rum.

[kvasthilda1972]
0

innan du går in på ditt rum så be tyst för dig själv om ljuset och att helig ande fyller ditt rum hela natten, om han inte är en positiv energi så kommer han inte att trivas i ljuset utan hålla sig undan. Lycka till!