Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 326 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 29/7

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Hellas]
0

Tjohoo, jag har fått mina Cosmica skivor idag *Ler stort*

Susanne
0

Jag har tre punkter idag:

Sambon är ledig i två dagar så vi åker ut till stugan i eftermiddag, hem på torsdag för vacc. av My.
Vi ska inte ta båten till någon klippa och sola (jag tycker att My är för liten) men altanen badar ju i sol från tidig morgon till sen kväll.
Det är det enda ställe där jag verkligen kan koppla av helt.
Jag släpper ALLT, Peter tar hand om barnen, hundarna, huset, maten, ja precis allt när vi är där. Jag och mitt ego ligger i solen och läser, kanske något glas vin så jag blir lagom lullig till middagen. My får mysa med pappa och flaskan. De stora tjejerna cyklar väl ner till hamnen och badar…vad vet jag? Jag bara är.

Ja, vi ska ju till stugan. Då vill jag ha välstädat när jag åker/kommer hem.
De stora tjejerna har idag legat i vår säng med minstingen (som sovit mest hela tiden) under tiden som jag plockat och städat överallt. Nu har jag bara sovrummet kvar där de sitter. Hur ska jag kunna fösa ut dem när de varit så duktiga och snälla hela dagen? Nää, vårt sovrum kan vänta till vi kommer hem.

Den tredje punkten, sist men absolut inte minst, är att jag blir lugn och harmonisk varje gång jag besöker ÖN.
Jag skriver sällan och tycker inte att jag behöver det heller.
ÖN ger mig glädje och inspiration varje gång jag besöker den.

Susanne Skrattande

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Britt-Marie
0

Min glädje är även idag att jag mår bättre och kan vara hemma. Solen skiner och det är vackert i naturen.

Och så tar jag det så lugnt som jag bara kan.

xinluo
0

Glädjen idag är att jag fick besök av två arbetskolleger och två av barnen på mitt jobb. Det är alltid kul att träffas även på min semesterSkrattande

Inspiration idag är att vi börjat måla staketet

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Katarinaj
0

Min glädje och inspiration idag är Anna_K här på ÖN, som skickat  en helt underbar liten Ängel till mig som tack för Tarotläggningen. Den hänger i mitt fönster och påminner mig varje gång jag ser den att det finns så mycket glädje i livet också…Glad

Elisabeth-J
0

Glädje och inspiration fick jag ikväll hos Anki och Niklas :)

Elisabeth 

Happyspirit
0

Jag fick Glädje och inspiration av alla mina Underbara cirkeldeltagare ikväll! Och jätteroligt att Du Elisabeth ville gästa oss ikväll.Skrattande Visst är de duktiga!

Elisabeth-J
0

#7 Dom är kanonduktiga!!! Skrattande

Kramar!

Elisabeth