Romantiskt äventyr
Min moster, eller njaaa mer en storasyster då hon bara är ett par år äldre än mig :) gifte sig i lördags och vi hade svårt att hitta en present åt brudparet, men kom sen på att vi ville ge dom något extra som bara är för dom. Hon har 8 barn och han har 4 så vi ville att dom skulle få egen tid till något ovanligt och mysigt. Vi beställde därför en romantisk upplevelse i kolarkoja i Skinnskatteberg, dom blev såååå glada och är väldigt förväntningfulla och längtar till att få åka dit. Kolla in stället, det finns massor av olika äventyr att finna där.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Vilken rolig och annorlunda present :)

Förstår att de blev glada! Det ser ju väldigt mysigt ut så jag förstår att de längtar dit!
Tack för tipset ! 

Kan tillägga att dom även fick bensincheckar av oss så resan dit är betald också :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Säger detsamma,men vad mysikt det verkar vara där förstår att de längtar dit.

Wow! Viken underbar bröllops present 
Myser..vid bara tanken på att sova i en kolarkoja..kan det bli mer romantiskt än då..Månskens dopp under stjärnorna ojoj!..sova på fårskinnsfällar i ljuslyktans sken..jisses! Jag vill med..NUUUU 
..Fast först måste jag nog ha en karl kom jag på..*s*
Jätte fin bröllops present Elisabeth!
Kram Eva
Så härligt de ser ut att vara….vilken fin bröllops present. Jag ska spara adressen i favoriten.
Kram Tina
Vilken fantastisk present!
Vilken bra present!!
Vi är faktiskt där flera gånger per år då Kolarbyn bara ligger 10 minuter med bil från vår sommarstuga. Alla barnen här tycker det är jättespännande att vara där för det finns en hel del att titta på.
Hoppas de får en trevlig upplevelse
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Härlig present- inte så långt här ifrån
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
så underbart!

jätte mysigt!! förstår att dom belv glada :) egen tid verkar ju vara något dom behöver 
Verkligen trevlig present..! Ska tänka på det när man vill ge bort något personligt & speciellt…till någon man tycker om ;) Kram Anna