Vad hände...?
Två saker jag skrivit ikväll har ej kommit in - är det fel på min data-apparat eller vad har hänt…………….?
undrande moonflower
Har Du skrivit egna trådar eller inlägg i befintliga trådar och i såfall vilka trådar, jag kan ju kolla så vi inte råkat ta bort något inlägg för dig (olycksfall i arbetet) fast jag tror ju inte det förstås?
Jag själv upplever ofta att jag skriver inlägg i andras trådar, jag publicerar (tror jag ju) men sedan i efterhand upptäcker jag att det är puts väck det jag skrivit.
Det är jätteskumt men jag har slutat att förvåna mig.
Kram //hellas

Hände mig i går, 2 gånger skrev jag ett inlägg i en tråd, men det kom inte med. Konstaterade att ngn ville tala om att jag inte skulle skriva/kommentera i tråden *L*
ja moonflower de såg jag och när jag tryckte för att läsa så var den borta bara massa konstig text. Och närjag uppdaterade så försvann den helt. Såg också att det hände någon annan här med en tråd men de kom fram senare

Blev ganska snopen när det hände. Det jag skrev igår var ett eget inlägg och en kommentar till en befintlig tråd. Gjordes under nästan samma tidpunkt. Skiljde bara några minuter.
Men det har tydligen hänt Er #1 och #2 och #3 oxå - med lite variationer, och det kanske bara är sånt som kan hända ibland. Skönt på ett konstigt vis att inte vara ensam om det…!!
Kram till Er
/moonflower
Vi får skylla på sommarvärmen..Ler. Gör en ny tråd på de du skulle skriva om.
Kramis Tina
Jag brukar markera och kopiera den text jag skrivit, om jag kommer ihåg vill säga, sedan publiserar jag och gör en efterkontroll så att texten kommit med.
Om inte är det ju bara att klistra in texten igen!
Det är så himla tråkigt att behöva skriva om något som man kanske formulerat och filat på en längre stund.
Inspirationen försvinner ju lite!
Dessutom, upptäcker man att inlägget saknas efter en längre stund, ja då är det jättesvårt att skriva nytt på samma sätt som när inspirationen fanns på plats!