Glädje & Inspiration 28/7
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Att jag vaknade o att det äntligen är sköna MÅNDAG!! Jag älskar när en vecka börjar =) Önskar er alla den härligaste av dagar med kraftfull positivitet o glädje!
Tusen kramisar på er!
Många Goa Kramar
Annisangel

Men ojojoj…skrev ju på fel dag jag…skyller på solen.
Varmt och gott ute…då blir Maria glad! Igår kom en kär vän hem från en resa…det gjorde mig också glad. Har saknat personen…
Nu blev det rätt!

Att jag är hemme från lasarettet. Det är en stor glädje för mig idag.

Det har varit en stor glädje på bröllopet i lördags, det var så vackert och en underbar fest efteråt.
Sen ville vi inte åka tillbaka när det var så varmt ute så vi stannade kvar på campingen och kom hem idag. Det har varit jätteroligt att samlas syskon och alla barn, vi har fått umgås tillsammans, spelat minigolf och badat massor. Inga datorer och telefonen lämnades kvar i stugan, det är både inspiration och glädje :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Bokat tågbiljett till en väninna som flyttat till Gbg nyligen! Ska bli så roligt att se hur hon bor och hur hon har det nu!

Att jag inte riktigt är så ensam som jag tror/känner mig. Att där finns en riktig äkta vän, med fru, som ställer upp förbehållslöst. Det värmer.

DAgens glädje är att vi fortfarande har sol å värme i värmland
Inspiration är att jag kommit igång med GI maten så håll tummarna att jag fixar det
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo