Glädje & inspiration 25/7
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Idag har vi tänkt att åka till Höga kusten bron och leta upp ett trevligt ställe att fika på.

Festivalen i Helsingborg är nu 24-26/7

Dagens underbara väder :)
Har varit på marknad, det var lite jobbigt att gå där i 33 graders värme men det fanns ett matställe i skuggan där det fläktade från träden. Sen var vi alla iväg till sjön och badade så inspiration och glädje har varit helt enkelt denna härliga dag med mina barn, syskon och syskonbarn :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

I dag har det varit en alldeles för varm dag! 
Nu skriver jag några dagar efteråt men den 25/7-08 kan jag skriva i familjeföretagets historiebok,
Vi fick vår första internet kund.
Jätte kul och nu kommer jag att utveckla detta om tiden räcker till, men det gav mig en ny push,tänk att någon verkligen har hittat vår hemsida och webbutik i denna stora cyberspace. Helt fantastiskt.
Trots att jag inte har lagt in många produkter och sidorna inte är färdiga, har mest testat mig fram.
Om jag får tillåtelse från sajtvärdar så skulle jag vilja lägga in webbadressen och kanske få lite råd från er som kanske är mer van är jag vid datavärden.
Om jag ber snällt snälla snälla sajtvärdar, Kan jag få lägga in adressen? Det vore intressant att få höra ris och ros från lite olika personer. (Mest ros så klart.)
Hälsningar Tatsu
#5 Hej Tatsu, skicka ett PM till Elisabeth om din förfrågan men sedan kan du ju alltid skriva adressen på din personliga sida. Det har jag sett att många gör.
//Hellas
Idag har det varit så varmt och åskan kom på besök en sväng, men jag hann att klippa gräsmattan innan. och det kändes så bra…men nu så är man allt bra klibbig igen…trots att det skulle ha rensat upp lite…..pust!
Nog borde man vara glad för värmen, men nu tycker jag att det räcker trots myggnät i fönstren 26gr inne. Men till saken. Det som jag varit glad i tidigare håller i sig, en vecka i morgon.

Varmt och gott ute…då blir Maria glad! Sen kom en kär vän hem idag från en resa…det gjorde mig också lite glad. Har saknat personen…