Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 4154 ggr
Elisabeth-J
0

Program Forumträffen

Tiderna är ca-tider då det kan ändras lite. En del av er har efterfrågat privatsittningar och det kommer att finnas möjlighet till det under helgen för er som vill. Ewa och jag finns där från kl. 12.00 om ni kommer tidigare.

Fredag

16.00 Öppningsceremoni + överraskning

17.00 Storseans med Ewa Åkerlund

18.30 Kvällsmat

19.30 Föreläsning och information om lördagens
transdemonstration. Jane Lyzell

Kvällen och natten: Man vet aldrig vad som lurar bakom knuten ;)

Lördag

Under lördagen finns det tillgång att prova på Trollbord
för er som är nyfikna och intresserade!

11.00 Guidad meditation

12.00 Intuitionsövningar

13.00 Fika

14.00 Träningsseans.**Thinka

**16.00 Mat

18.00 Intuitionsövningar

20.00 Experimentell Transdemonstration
Jane Lyzell

Sen blir det kvällsfika och lite annat skoj ;)

Söndag

11.00 Intuitionsövningar

13.00 Mat

14.30 Guidad meditation

15.30 Föredrag. Elisabeth Johansson

16.00 Då fikar vi tillsammans och helgen avslutas.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Thinka
0

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! ääääh erh jag hade förträngt! (Jisses du kom ihåg Elisabeth)OskyldigGeneradHemlis… torkar redan svettpärlor ur pannan.

Bybo
0

#1 *fniss* Det kommer at gå så bra såååå….pöss!

Ina123
0

Du är så modig Thinka, blev så glad när jag läste det!! Kramar och det kommer gå jättebra Kyss

Vad roligt det ska bli Elisabeth och Ewa, det känns som lyx att få ägna sig åt det här en hel lååång helg, tack för ni fixat så bra! Kramar i massor Glad  Kan knappt bärga mig!!! Skrattande

EwaKristina
0

Vi kommer att ha det så himla bra!!CoolOch buskul såklart!!!

stina63
0

Så roligt det ska bli hela helgen. Vill gärna ha en privat sittning.
Jag har pm när jag kommer med tåget till avesta krylbo.

Tina

Jane-Lyzell
0

Vad roligt - nu får jag se dig jobba Ewa Skrattande och ni alla andra med oj - vad kul! ska bli så roligt att möta alla goingar ifrån härKyss

Pst, Elisabeth det blev en väldigt tidig middag på lördagenCool

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Vintersaga]
0

#1 - Självklart går det kanon - bara lita på att du kan :-)

Vi vet ju att du kan och tycker att det är ett jättebra tillfälle att ta chansen, bland idel vänner som stöttar dig!

Ha en jättetrevlig träff nu allihopa :-)

Kram Rickard

Elisabeth-J
0

Thinka det kommer att gå jättebra! Men om det inte funkat så gör det ju ingenting i så fall, detär ju träning vännen! :)

Det ska bli fantastiskt roligt att få träffa er alla härliga själar :)

Jane, matn på lördagen blir nog lite senare, jag såg nu också att det blev lite tidigt så vi skjuter fram det en timme :)

Elisabeth 

bjarvamor
0

Åhh, vad jag blir avundsjuk när jag läser om era aktiviteter! Men ha det så himla roligt ni kan!Flört

EwaKristina
0

#6 Hahaha Ja,det ska bli intressant:-)

Camilla-S
0

Åh, det ska bli så roligt och rikt.. Härligt Thinka att du ska försöka. Förstår att det känns läskigt, men det är ju bara vi.. Kraam

Tuva-Lena
0

Åhh, det ser jättehärligt ut!! Hoppas, hoppas att jag inte har några gäster den helgen! Och kanon Thinka att du dyker på första seansen på samma gång! Starkt gjort och du kommer att glänsa -precis som vanligt vännen! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

tooraws
0

Vilket spännande program,

längtar redan, det ska bli roligt o få träffa er irl.

Kramis Anders

[Chakra]
0

Det ser verkligen spännande ut! Den helgen lär man väl inte glömma!Glad

maiya
0

Vilket spännande program.Thinka det kommer att gå så bra för du är så duktig.Kram

Katarinaj
0

Wow, det här ska bli sååå roligt, längtar…

Manni
0

Vad kuuuul!! Jag längtar! :)

Det kommer att gå kanon för dig, Thinka! Lita bara på dig själv.

Vi ses snart!

[kvasthilda1972]
0

Oj vad det ska bli roligt och spännande! Jag ser fram emot att träffa alla som anmält sig och göra en liten upptäcktsfärd i det mediala. Det kommer att bli en fantastisk helg!!! Vi ses!

melia
0

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag längtar!!!!!!!!!!!! det är så jag får tårar i ögonen för jag längar så väldigt!!!!! Glad

Låter helt underbart!!!!

EwaKristina
0

#19 Jättekul att du kommer att vara med hela helgen denna gång,melia!Skrattande

[Hellas]
0

Nu blir jag ännu mer avis på er alla…….åh vad roligt ni kommer att ha det.
Självklart kommer det gå bra för dig Thinka på din övningsseans, det vet vi alla,  *stolt*

chik
0

Kiss of love) Jag önskar er alla en trevlig helgträff..Kiss of love)

Lena.P är jag i verkliga livet.

melia
0

#20 Ja!! det ska bli sååå kul att få träffa er igen!! den här gången blir ni inte av med mig så lätt! Cool sovandes med hörselkåpor varje natt Oskyldig

FiaH
0

Låter såå roligt. Och önskar er alla en underbar och givande helg,,Skrattande

kerstinw46
0

Jag hoppas jag kommer i väg jag hade ju tagit fel på månad.Hoppas jag kan ta min lilla valp med då kommer jag m bybo

reba
0

Jag hade velat vara med, men man får hoppas att man kan vara med en annan gång. Låter som en intressant spännande träff….Jag bor i norra delen av landet, kanske man i framtiden kan träffas norrut??Glad

Bybo
0

#25 Jaaa, det hoppas jag att du kan, annars får vi tälta vettu :-)

cillaj
0

Såååååååååååå avundsjuk jag är nu, men hoppas såklart att ni får lika bra helg som vi hade förra året, utan rondeller då kanske ( internt skämt).

Thinka, du kommer att klara det galant, lovar.

Kramar cilla.

Elisabeth-J
0

#28 *asgarvar*  Rondeller är ju en jälvklarhet när man är i Avesta så lite karusell-rondell blir det kanske detta år också ;)

Elisabeth 

Katarinaj
0

Får alla som önskar möjligheten till en privat sittning?

Katarina

Elisabeth-J
0

#30 Vi kommer att skriva ut listor med tider på där ni får fylla i om ni vill ha privatsittning. Listorna finns där när ni kommer.

Elisabeth 

Katarinaj
0

Ok! Skrattande

Britt-Marie
0

Ha en jättetrevlig helg. Hoppas jag kan vara med en annan gång..låter så intressant så..Lycka till alla. Och vad roligt det skall bli sedan att få höra här på ÖN vad ni varit med om.

Kram!

Manni
0

Jag blev så ivrig när programmet kom upp att jag direkt ringde min kompis som ska följa med. Hade läst alla hållpunkter och sa till sist "Kvällen och natten: Man vet aldrig vad som lurar bakom knuten". I exakt samma ögonblick gick strömmen och det blev kolsvart här! Jag tror det bådar gott! Flört

melia
0

#31 hur mycket kommer en privatsittning kosta? Cool Jag vill absolut vara med på en sån Kyss

Elisabeth-J
0

#34 Hahahaha det ska ju vara hemligt! Du kanske får lite förhandsinfo om vad som väntar? ;)

Elisabeth 

Jane-Lyzell
0

En liten fråga - bor vi där alla eller- i lokalen- vad ska man ha med sig?

Kram Jane

melia
0

#37 jag packar med mig madrass sovsäck kudde o ett par rejäla hörselkåpor och en påser öronproppar! Cool tror jag ska slänga med tältet också ifall det blir helt outhärdligt med alla snarkningar Oskyldig men harig som jag är så måste jag jaga med mig nån ut i tältet så jag slipper sova själv Kyss

stina63
0

*38 haha tänk de är kanske mej du hör då… kan snarka enligt andra.

Ska själv ta med mig en luftmadrass sovsäck kudde.

Thinka
0

luftmadrass, sovsäck kudde och pump! osv

EwaKristina
0

#37 Ja vi sover alla lokalerna ..om vi nu hinner sova,hahahaCool

melia
0

#39 haha ja då är det inte dig jag sliter med mig ut i tältet ialla fall då Cool

stina63
0

*42 Sova ute i tält,, Tja de var när jag var barn de hände. Sover nog tryggast innomhus om jag nu kommer sova så värst mycket..Glad

Manni
0

#38 Jag gillar att sova i tält och snarkar inte. Hjälper det inte med öronproppar kan jag följa dig ut. :)

Iza_2008
0

Hoppas ni får en toppenkul forumträff,vilket jag är övertygad om att ni får! Önskar jag kunte vara med & få träffa alla er varma goa själar Cool Kram

Tatsu
0

Hoppas att ni får en trevlig helg. Skulle väldigt gärna vilja vara med er och få träffa alla "kompisar". Tyvärr kan jag inte denna gång.
Men det kanske dyker upp fler tillfällen.

Hur många är det som är anmälda till träffen?Det verkar vara så många som skriver om det. Det är kul om det blir många när ni ordnar någonting.

Det blir väl ungefär som när ungarna har varit på läger, de måste sova igen en vecka efteråt för de har inte sovit alls.

Det skulle vara jätteroligt att få fara på "läger" med er.
Ha det så bra allihopa.

melia
0

#44 ja men det låter ju toppen Cool då har vi en nödlösning om det blir allt för snarkigt där inne haha Skrattande

Zedd75
0

Jag längat med redan och får träfa er alla. och thinka det kommer gå bra .

Mvh Zedd75

Kenzo
0

Hej

Jag får inte in Krylbo i min GPS men Avesta och folkaregatan blir det rätt då? Tove

EwaKristina
0

#49  Folkaregatan ligger inte i Avesta..Den ligger i Karlbo,men om du får in Folkaregatan, kör rakt fram hela tiden på den,passera Karlbo Skola, fortsätt ca 700 meter,så kommer du att se en skylt på vänster sida där det står Bygdgård. Sväng in där,kör vidare i ca 300 meter,så hittar du oss…Kram

Jane-Lyzell
0

Vad heter byggdegården?

EwaKristina
0

#51 Den heter Korskrogens Bygdegård.Glad

Jane-Lyzell
0

Okay då vet jag - Tack!Skrattande

Lenha
0

Det kommer att gå så bra Thinka… :) Ha en underbar helg allesammans, (det är jag visserligen säker på att ni får) Är avundsjuk på er. Schemat ser fantastiskt ut. Nästa gång kanske jag också kan vara med. Ni får berätta efteråt… känns som ni kommer att ha mycket intressant att skriva om. *kramar*

liaW
0

Hejsan allihop :)

Jag hoppas att ni får en fantastisk helg tillsammans. Önskar att jag var med..

kramar!

signemo
0

Önskar er en riktigt fin helg. Kram

Var rädda om varandra

melia
0

OBS!!! OBS!!! Har Ewa skrivit vänster gör ni bäst i att ta höger Cool haha (f'låt Ewa) Flört

EwaKristina
0

#57 *asgarv* Det bjuder jag gärna på…

Jane-Lyzell
0

*asgarv* hahahahSkrattande

melia
0

skulle vilja ha en vägbeskrivning från riksvägen EEEEWAAAAA!! Glad

moonflower
0

Jag skulle jättegärna vara med - men har ej möjlighet tyvärr - men gärna en annan gång! kram fr moonflower

EwaKristina
0

#60 Du fortsätter ca 7 km, efter att du passerat Dalahästen.Du kommer till en 4-vägskorsning,där det bl.a  står Brovallen.Sväng in där och sväng då HÖGER!!!CoolFortsätt på den vägen,rakt fram, ca 400 meter,tills du ser en skylt på höger sida där det står Bygdegård.In där,efter ca 200 meter,hittar du oss!! Ni som kommer från Salahållet,svänger vid samma korsning,men ni svänger då så klart vänster.Sen är det bara att följa ovanstående vägbeskrivning.

Mitt mobilnummer kan behövas…(vis av erfarenheten),hahaha,om ni inte trots denna vägbeskrivning icke skulle hittaFot i munnnenSå om ni inte har numret, here it comes: 0768-764436

Ni som kommer med tåg 15,19 blir hämtade vid stationen.

jison24
0

Vad har man missat?
När går detta av kroken?

Fonnytorsk
0

Finns det möjlighet att anmäla sig än, är singel snart efter fotbolls-em. Har även en kompis som vart singel efter en pokerturnering i Lördags. Skulle vilja att han hängde med åckso…

Elisabeth-J
0

#64 Det handlar inte om någon dejting-träff Glad

Elisabeth 

prellen
0

Får man komma om man skall gifta sig i vinter?

Manni
0

Thinka, tar du med dig en luftmadrasspump eller någon annan av er? Kan jag få låna i så fall? Tänkte slippa ha så mycket med mig när jag ska flyga hem sen.

melia
0

nu tror jag ni fått det här helt om bakfoten Fot i munnnen det är en träff för oss intresserade av det övernaturliga inte en dejtingträff.. Fundersam eller driver ni bara med oss kanske Glad 

sista anmälningsdagen och betaldatum var 1 juni har jag för mig..

hittar inte tråden forumträff annars hade jag länkat till den.

melia
0

manni jag har med pump du kan låna Glad

Manni
0

Vad bra, Melia, tack! :)

prellen
0

Kanon jag tar med mig madrass får jag ligga skavfötter med dig då 70¤

Manni
0

Är det fullmåne månne?

EwaKristina
0

#72 Det börjar säkert närma sej,Det märks ju på de löjliga inlägg som dyker upp…

[Vintersaga]
0

#72, #73 - Astrologen har svaret: Månen var full i torsdags, det här är bara baksmällan… Flört

Hoppas ni får en underbar träff i helgen - vi ska göra vårt bästa att skapa det söderut, i andlighetens Tecken :-)

Kram

Denna kommentar har tagits bort.
Thinka
0

#67 Ja jag tar med mig en luftmadrass pump, alla som behöver får låna =)

stina63
0

Jag har köpt en luftmadrass som pumpar in luft själv.. Måste prova den först så den fungerar.

Camilla-S
0

Ohhhh så roligt det ska bli!! Jag kommer ju med bil så jag kan oxå slänga med en pump..

prellen
0

Jag tar ÅSSÅ med en pump plus mitt indian tält om inte alla får plats kan ni alltid värma er i min brasa.

Elisabeth-J
0

#79 Du är inte med på träffen så din pump och ditt tält får du ha för dig själv.

Elisabeth 

prellen
0

Nej men kan bo i skogen utanför.
Vore fettnajs att göra.
Vem kan hindra mig fri luft va?

prellen
0

Skulle va fränt undra fall alla som är på träffen är självlysande när de åker hem?

Ska vi betta på det?

Katarinaj
0

#81 För vem skulle det va fettnajs? Ledsen o göra dig besviken, men den helgen är luften inte fri, tycker det verkar som om du får för mkt luft för jämnan som resulterar i dina "låga" kommentarer. Ta med dig din blivande fru ut o tälta i din Wig-Wam i stället, det skulle hon kanske uppskatta.

Elisabeth-J
0

#81 Javisst kan du göra det men det finns ingen skog utanför :) Även om du tältar i närheten så är du inte välkommen in på området där vi har träffen iaf, så ensam i en skog en bit därifrån får du väl vara om du tycker att det är ett nöje :)

Elisabeth 

NancyAlke
0

Tänkte på en sak… kläder… behöver man nåt speciellt, typ gåvänliga skor eller oömma kläder typ…? Man vet ju lixom inte vad ni kan hitta på Flört

melia
0

Elisabeth! jag har en liten fundering ang dusch.. finns det dusch i bygdegården? eller får man gå skitig en helg helg Cool

jison24
0

Ja tänkte ta med min roterande madrass finnes det elektricitet?

EwaKristina
0

#86 Du får allt gå skitig hela helgen,alternativt raggardusch!!Cool

har pratat med skolan,men där släpper de inte in oss,tyvärr.men krisar det så har ju jag en dusch här hemma!! Allt ordnar sej!

#81 Gör dej riktigt snygg då,för området är trots allt kameraövervakat.

EwaKristina
0

#85 Det behöver du inte ta med dejKyssKram

signemo
0

Hoppas Ni får en riktigt skön , trevlig och rolig helg. Kram

Var rädda om varandra

NancyAlke
0

#89 :thumbsup:     /Kram

Jane-Lyzell
0

Vem behöver dursh - när det finns hela dalälvenSkrattande

melia
0

#88 jaha ja det blir väl till att stoppa skallen i handfatet då när jag ska tvätta håret Hemlis haha måste nog få lite hjälp med det Cool mitt hår klarar sig inte en dag utan tvätt det blir jätte äckligt Fundersam

#92 brrrr är du inte riktigt klok Cool skulle va om jag hängde ner bara håret då Glad hur långt är det till älven därifrån Ewa? Oskyldig

Denna kommentar har tagits bort.
junetta
0

# Hej melia!

Om inte jag är helt ute och cyklar, tycker jag mig minnas att det fanns en sjö i närheten. Men som sagt, jag kan blanda ihop det med nån annanstans. Annars får du väl använda köket till hårtvätt, det var ju stora diskhoarSkrattande.
Hoppas att du får en kanonhelg, med eller utan "hårtvätt"!

Kram KarinCool

Thinka
0

Melia, vi får hjälpa varann jag "måste" också tvätta håret i alla fall en gång under träffen.

melia
0

#96 haha ja men det blir bra Glad vi får tvätta varandras hår i nån balja eller nåt *s*

#95 hm… jag såg inte till nån sjö sist vad jag minns Fundersam men mitt minne är ju inte det bästa.. Ja diskhon var ju stor haha den kanske vi får skura skallarna i Cool så du blir inte med den här gången?

kram melia

Elisabeth-J
0

Jag kommer att göra en tråd eller artikel om forumträffen. Jag tar med en dator och mobilt bredband så att alla som är med kan gå in och rapportera då och då under helgen till er andra så ni får vara med oss ändå lite grann :)

Elisabeth 

stina63
0

Ingen ducsh… Ha ha jag som tvättar mitt hår varje dag.. Ja det blir ner i älven eller under kranen. Gud så roligt vi kommer ha de..längtrar redan som ett barn längtar till julafton..Skrattande

Britt-Marie
0

Hej på er alla !

Ja, snart skall ni på er forumträff. Hoppas ni kommer att få uppleva mycket och ha det riktigt kul allesammans. Denna gången kan jag inte bli med, men det kanske kommer fler tillfällen.

Kramar om!!

Britt-Marie

Jane-Lyzell
0

finns mycket fina bad ställen längs älvenSkrattande

Manni
0

Egentligen skulle jag åka bil tillsammans med min kompis, men hon hade ett inbokat möte på fredan som hon glömt bort så det kan hända att hon blir lite sen om det inte går att boka om. Om det inte går så tar jag tåget från Uppsala i stället och är framme i Avesta Krylbo kl. 13.19. Kan någon hämta mig där då? Kyss

EwaKristina
0

#102 Men det är ju självklart vännen!!Skrattande

Manni
0

Tack Ewa!

Maria kommer nog vid halv fem, hon kunde inte skjuta upp mötet. Ligger bygdegården efter Folkaregatan? Håller på med en vägbeskrivning åt henne…

EwaKristina
0

#104 Hon bör komma från Sala - hållet,och då gäller beskrivningen jag la ut i #62

Manni
0

#105 Okej, nu tror jag att jag kan förklara vägen. :)

Eija
0

Hoppas att ni får jättekul där i Avesta……säger bara….yiiiiihhhhaaaaa, kör hårt…..ett styng av avund har jag allt.

PernillaW
0

Finns det någon som har en extra luftmadrass att låna ut-har sovsäck själv…..

melia
0

#108 tyvärr, har nyss själv varit iväg och handlat en sån där bra en på jysk på rea :) en sån där blå tjock Glad

stina63
0

*109 tänkte själv Köpa en men det blev en mindre istället. Visserligen så är den lite tunnare. Men helt ok. Tänkte att jag har mycket att bära med mig på tåget. Både madrass och pump blir lite mycket.

Elisabeth-J
0

#110 Jag ställer upp datorn i lokalen så kan alla gå in då och då och skriva rapporter under helgen, jag kommer att skriva en artikel där vi rapporterar :)

Elisabeth 

stina63
0

*111 haha Elisabeth tror att det blev lite fel här..Var inte dator jag ha köpt med mig utan en madrass. Men bra ide att vi kan skriva lite här ändå när vi är i Avesta.

Kram Till er.. Längtar så.. och nu är det inte långt kvar..

Elisabeth-J
0

#112 *asgarvar* Så tokigt det kan bli :)

Måste nog dricka mer kaffe så jag vaknar ordentligt :)

Elisabeth 

Jane-Lyzell
0

Vart var vägbeskrivningen?

melia
0

Jane-Lyzell
0

Tack , melila du är en ÄngelOskyldig

Kenzo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Titta vad fint det blev med stenen vi fick av Jane nu kan jag alltid ha den på mig tack Jane för den fina stenen. / Tove

Kenzo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till.

[Chakra]
0

#117, 118

Ja, det blev fint Kenzo!

Min sten har jag lagt i min "önskelåda" där det finns sådant som jag vill ha i mitt liv.Ibland skriver jag ner saker och lägger brevet där, och det kan vara symboler jag lägger där ex hjärta, snäckor, ljus, nyckel…och däri ligger stenen vi fick av Jane för att ge kraft.

Skulle vara roligt att veta var ni andra har er sten!

stina63
0

Så fin Kenzo sådan hållare till stenen får jag försöka fixa.. Vilken bra ide.. Själv så har jag min i fikan Men risken är att den kommer bort. Och de har den också gjort, Men jag har hittat den igen.. Tur de.

Jane-Lyzell
0

Vad fint ni gjort med era stenar - vad roligtSkrattande vad glad jag blir!

Kram Jane

Ina123
0

#117 Åhh vad fint du gjort Kenzo, vilken bra idé! Jag har min med mig i väskan hela tiden men kanske ska försöka hitta en sån hållare jag med, det var verkligen jättefint.

Katarinaj
0

Jag har också med mig min i Väskan, men det var verkligen fint det du gjort Tove. Snart har vi sådana allihop *L*. Härligt, vilka energier vi har utspridda lite här o var i landet, genom Stenarna vi fick.

NancyAlke
0

Jag har min sten i en yttepytteliten stickad strumpa, som är ett speciellt minne i sig. Strumpan med stenen bär jag med mig i byxfickan eller BH:n i brist på fickor Flört  Det har redan blivit så att jag känner att något saknas om jag inte har den med mig. Jag skulle helst vilja ha en liten skinnpåse att ha den i, en som man kan hänga om halsen… för jag vill kunna ta ut den och hålla i den när jag känner att jag behöver energi eller healing… jag har den också alltid i handen när jag mediterar.

Kenzo
0

Jag köpte min hållare i Jönköping hos en tjej som heter Carina http://www.kristallhealing.com/ det finns säkert på fler ställen.

maiya
0

#117! Vad fint Kenzo du har gjort med stenen,ska föröka hitta ocå hitta en hållare till stenen.Har den i en liten tygpåse som jag alltid bär med mig i fickan.Ska prova oxå att ha stenen i handen när jag mediterar nästa gång.

Zedd75
0

Huu Min sten har försvunit. men nde kommer nog åter

Jane-Lyzell
0

Vad roligt - ha stenen i handen när ni mediterar nästa gång - så kan ni känna forumträffens cirkel igenSkrattande

Kram Alla!

Jane

Katarinaj
0

Tack för tipset Jane, det ska jag absolut ha när jag mediterar. Ja det var helt enormt vilka energier det fanns i vår cirkel. Min häftigaste upplevelse hittills…

Jane-Lyzell
0

#129 HärligtGlad

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.