Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 931 ggr
Katarinaj
0

På Tv nu

Lisa Williams på TV 4+ just nu!

[Chakra]
0

Tack för att du påminde om det! Har inte sett just det programmet förut!

I-am
0

Hon är ju helt otrolig.

Katarinaj
0

Nu måste jag bara få fråga. I dagens program var hon hos ett par och sa att deras hus var byggt på en Leylinje?? Vad är det. Hon sa också att under deras Garage fanns/finns en Portal för/till Andevärlden och den ville hon inte stänga. Det är också ngt jag aldrig hört talas om. Nu får någon här hjälpa mig!?

kvinna76
0

tänk o ha en sån duktig skulle gärna vilja träffa henne:9  …ja samma här katarina hajade inte va hon menade m dessa ord kram

I-am
0

Jag hoppas att du kommer få svar. Det ända jag vet är att leylinjer är starka energi linjer. Det finns även currykryss. Portal är en stor öppning för andevärlden där energierna är väldigt starka och många andar kan vara där och verka. Lätttiljängligt för andarna.

Ja hoppas att du kan få bättre och utförliga förklarningar av någon som har mer kollFundersam

I-am
0

Slängde upp några gamla trådar som jag hittadeFlört

Katarinaj
0

Ah vad smart du är _I_am. Hade inte en tanke på att kolla i trådarna först. Skyller på värmen. Tack!!

I-am
0

Ha ha ha, inga problem.

Newage
0

Missade henne :-(
Tar chansen på reprisen på lördag.

Eija
0

#10, Provar att hjälpa dig med adressen för det gick inte att komma in: http://www.youtube.com/watch?v=8iY6f8fhol.c

Eija
0

#10, nu kommer min fråga, vad är det som du ville visa med denna adress…….?????