Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 884 ggr
P-Evelina
0

Spänd och "Stirrig"....

Hejsan! Jag är en 16 åring som för cirka 1 månad sedan hade svårt att sova. Jag kände mig spänd, "stirrig" och också osäker på mig själv. Mitt i natten kunde jag vakna med ett ryck och vara kall-svettig och spänd, fast jag inte har drömt någon mardröm eller så….Så nu undrar jag:

Tror ni att det kan ha varit någon energi imitt rum som gjorde att jag kände mig som jag gjorde? Om ni inte tror det, vad tror ni då att det var?

Ha det bra / Evelina Glad

anna-08
0

Hej Evelina ! Jag tror inte att det var någon konstig energi hos dig..men det är jag detCool

Känns mera som att du hade funderat & grubblat över något..sedan drömmer man ju även fast man inte kommer ihåg drömmarna varje gång…så du kan vara lugn ;)  Kram Anna

Eija
0

Kanske du går igenom lite jobbiga grejer, och det kan sätta sig på nattsömnen…..om du inte har kännt sådan oro förut där du är nu….

I din ålder händer det så mycket, många tvärkast hit o dit, så det är nog inget ovanligt att sömnen kan bli påverkad…..kram/Eija

P-Evelina
0

Jaa, det kan det ju vara….men jag har även sett någon sorts ljusfläck (normer eller vad det nu kallas) i mitt rum, bredvid spisen….

anna-08
0

Hej igen Evelina..!

Jag känner en sån värme hos dig & om det var en hälsning från annan dimension som du hade hos dig…då var den riktigt varm & go..!Kanske någon som vill se att du mår bra ;) Kram Anna

P-Evelina
0

Hej igen Anna_K! Vad fint Glad Har du sådan där möjlighet att se vem det är, om det liksom är en man eller kvinna? För i sånna fall kanske det är min kusin, Ove, han gick bort i en olycka med en MC… Kram Evelina

anna-08
0

#5 Visst tror jag att din kusin tittar till er ibland men tänk inget djupare på det..;) Vänta en tid så ska du se att du får veta riktigt en dag..! Önskar dig allt gott !  Kram Anna

P-Evelina
0

#6 Åh, vad trevligt om det skulle vara han! Glad  Ha det bäst! Kram Evelina