Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 1363 ggr
J-Artur-K
0

Vägledare

När jag var och spåde mig för 4-5månader sig bad jag mina vägledare att hjälpa spådamens vägledare så jag skulle få svar på mina frågor,

Spådamen prata fritt i början som dom bruka göra sedan fick man ställa frågorna men det roliga var att frågorna som jag hade som var för mig hade jag redan fått besvarade när hon prata frit,, kan det bero på att jag bad mina vägledare inan att hjälpa hennes? Glad

Ny dag nya möjligheter

fiskarna
1

Hej där.

Du ska få min tro om det hela.

Svårt att säga om det var tack vare en utomstående influens som du fick svar på dina frågor då allt som ligger en närmast om hjärtat och det som rör sig mest i dina tankar också är det som sticker ut mest i den sk mentala auran vilket är lätt att läsa av psychic/intuitivt.

Men annars tycker jag nog att det är så det ska gå till att mediumet/spådamen vilket det nu var borde gå in på dina behov utan att du ska behövt nämna dem.

Det som många faktiskt inte vet som inte har en bra utbildning är att de tror att allt de plockar upp kommer från andevärlden vilket är helt fel. Allt som du känner till och vet och har upplevt i ditt liv ligger lagrat i Auran så det är bara en träningsak att öva upp så man kan dra information därifrån.

Något man kan studera på storseanser när vissa medium påstår sig ha kontakt med anhöriga och bara ger information om mottagaren och ingen bevisföring om själva kontakten. Oftast då har de dragit informationen från mottagaren och arbetar psychic/intuitivt istället för med andevärlden.

Människor underskattar ofta deras egna fantastiska förmåga. Vi har en enorm kapacitet utan våra andliga vänners hjälp och de är inte där för att ta bort det personliga ansvaret för någon heller så att de skullle vara med och lägga sig i hela tiden är inte korrekt. Mediumet har också personligt ansvar.

En duktig psychic/intuitiv person kan om den har övat upp sin förmåga bra tala om allt från vilka gardiner du har hemma och vad som finns i byrålådan till att veta vem du har i andevärlden. Vad som är trasigt hemma hos dig som tvättmaskinen fungerar inte osv.

Ett bra medium borde  vara duktig på det här också men framför allt ska de om de är seriösa och verkligen vill bevisa att livet går vidare också kunna hålla sig till rak bevisföring i 30 min om bara tex din mormor osv utan att blanda in en massa om vad du ska göra  och hur du tänker, gör och har för planer. Det ska komma i ett senare skede.

Om det är någon som förlorat sitt barn tex är det extremt viktigt att kunna hålla focus på just kontakten och dennes bevisföring för att verkligen visa att hon/han är där.

Nu vet jag inte om det var ett medium du var hos eller någon som bara arbetade med sin egna intuition/psychic tex för då var det troligen så att det kom från henne/honom.

kramen Anita

anna-08
0

#1 Toppenbra inlägg & SÅ bra förklarat..! Tack Anita…du är verkligen en frisk kunnig fläkt CoolKram i solskenet /Anna

J-Artur-K
0

Tack så mkt,, Glad   Jo hon börja med bevisningsföring som du nämde i ca 30min, Hon spåde i kort med nummer/ ens födelsedatum,

Ny dag nya möjligheter