Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 780 ggr
klarabella
0

Eric Pearl

Någon som känner till honom och kan delge med lite upplevelser och info.

http://www.responsability.se/Reconnective.aspx

Frejzan
0

Jag är oxå lite nyfiken på reconnection healing. Är det någon som varit och fått behandling? Jag har läst Eric Pearls bok och blev jätteintresserad av att gå kurs men just då hade jag inte råd. Men nu funderar jag på att gå nästa gång han kommer till Sverige. Tycker det är lite dyrt bara, men om den är så bra som han säger så….

Kramizar / Brittmarie

ewapewa
0

Jo, jag har vänner som var på kursen i våras. Pearl menar att det finns energi som vi lätt kan fånga upp och använda till healing (vilket vi oxå provat och lyckats väl med), främst för den fysiska kroppen som jag uppfattade det. Jag har fått behandling av dem efter att de gått på kursen och jag uppfattar healingen som effektiv men inte så djupgående. Det är ju amerikanskt och boken är ju "väldig" på det sätt som amerikanska saker ibland är, och min uppfattning är att heaing bör användas med intuition men som jag uppfattade det är Eric Pearl inte så "andlig" i sitt tänk, utan raljerar en del över sådant.

Men det är helt klart en metod som man säkert kan utveckla och som blir effektiv om man blir duktig på det. I min värld finns dock fler energier att ta hänsyn till, och använda sig av.

Någon annan som har erfarenheter?

Kram Ewa