Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 1916 ggr
Jane-Lyzell
0

KatarinaJ

Ett stort tack för din tarot läggning - var mycket exakt i dåtid - så nu får vi se vad framtiden utvisarSkrattande

Du är jätte duktig och jag kan varmt rekomendera dig för andra här:-)

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cina-1
0

Jag håller med dej till 110%. Katarina är jätteduktig! det hon sa' om mej stämmde också. Få se se'n vad framtiden utvisar. Skrattande

PiaC
0

Jag håller med dig Jane!

Du är otroligt duktig Katarina å ändå har du "bara" haft tarotleken i några veckor! Djupt imponerad!

Kram å lycka till med din utveckling!

Pia

Happyspirit
0

Va roligt att höra KatarinaJ!!

Kramis Anki

[Hellas]
0

Jag kan bara hålla med, jag var och är djupt imponerad av KatarinaJ´s läggning *Ler*

Du har korten i blodet!

Katarinaj
0

Nu såg jag den här tråden Skrattande !!

Jane vilken fantastisk person du är som går ut så här och ger mig beröm och respons. det berör mig verkligen. Jag har ju haft och har lite svårt med tron på mig själv. Du lyfter upp mig.

Vill säga här också att jag hyser stor beundran för Jane och har haft förmånen att träffa henne In real life…hon ger av sig själv och det hon kan med stor glädje och kärlek.

Stor kram till dig!!

[Hellas]
0

#5 Nu är ju denna tråd en hylln ing till dig KatarinaJ men jag kan bara hålla med, Jane är en kvinna med ett otroligt stort hjärta, tack och lov Jane att du har lite skinn på näsan….annars kanske jag skulle beskriva dig som något mesig…….*S* Kraaaaam på dig!

stina63
0

Så roligt katarina och jag vet att du är duktig du har det iblodet

Kramis Tina

melia
0

ja du var jätte duktig när du lade kort för mig förut också Glad du har nog hittat din grej Skrattande

Katarinaj
0

#6 Skrattande Haha ok men jag blir Generad av allt beröm, det är en känsla jag inte känt så mycket av. Självförtroendet växer, ska försöka att inte hamna på nån hög Häst bara *L*. I så fall får ni putta ner mig igen. Men jag blir ju verkligen sporrad att fortsätta att jobba med det Mediala, nu tycks det ju vara ngt som funkar.

Kramar till er!

[mia-38]
0

Hej katarinaj…..Jag kan bara hålla med alla här…heheheh…men jag har inte fått svar på mina andra frågor jag ställde om ekonomin och jobbet..Men du har säkert haft fullt upp….*L*

Varma kramar från mej

Katarinaj
0

#10 Nä du hade mycket undringar och funderingar. Listan är ju ganska lång, många som väntar på sin tur. Men jag har lovat att återkomma med att lägga för alla dina frågor. Kan ju säga att det tar en stund med varje läggning och jag kör en fråga i taget. Jag tolkar korten och skriver ner de känslor och "svar" jag får till mig intuitivt, sen ska jag renskriva det och få ihop det till något som är läsbart och förståeligt för den jag lagt för. Sen ska det plitas ner på datan. Har faktiskt pausat lite nu, har haft lite låga energier, men dom lyfte Jane igen.

[mia-38]
0

Aahaa….det är lungt Katarina…Jag menade det inte som kritik….

Ta den tid som behövs…Jag missuppfattade dej nog när du skrev att du skulle återkomma med resten…

Kram!

Katarinaj
0

#12 Jag e inte mottaglig för kritik nu längre Skrattande skämt åsido. Ingen fara, jag ville bara förklara att jag "slänger" inte ihop ett svar på en Pizzabakning, alltså en kvart, tjugo minuter. Jag tog den fråga som kändes mest angelägen för dig just nu. Men svaren kommer!

Kram

Bybo
0

Vad roligt Katarina att det går så bra för dig!! Kraaaamen!!

Katarinaj
0

#14 Tack!! Kraaaamar tillbaks…

[Chakra]
0

Ja, du är så himla bra Katarina och det känns som du alltid lagt kort! Blev väldigt glad för läggningen du gjorde åt mig, och du kommer få veta hur allt blir! Glad

Katarinaj
0

#16 Glad

Passar på att säga Godnatt nu, jag har förmånen att ha en klocka som kommer att ringa kvart i sex i morgon bitti.

Jane-Lyzell
0

Vilken härlig respons du fått KatarinaJ - det är bara att tacka och ta emot! Du e duktig!

Och tack för era fina ord åt mig medSkrattande

Kram alla

Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TheaGianneschi
0

Jaha så var det som skavde och var jobbigt i alla år. Jag som har förmånen att känna dig i typ 100 år, kan bara säga att jag är mycket glad och nöjd med den "nya" Katarina……………… Det finns något till oss alla och för dig fanns detta, hahhaha va vissa ska svettas mmmmmm. Kram Till Kattax

Eija
0

Håller absolut med dig Jane….hon är såååå duktig…..kommer rekomendationer härifrån med…..

Ina123
0

Nu har Katarina gjort en läggning åt mig också och du är verkligen jätteduktig Katarina! Fortsätt med dina kort, jag vill gärna anlita dig igen och av vad jag läst här i tråden så är vi många som är nöjda!  Stor kraaam Glad

maiya
0

Tack Katarinaj för att du gjorde en läggning åt mig.Och du är verkligen jätteduktig.Kram

Pluppis
0

Vad duktig du är Katarina!

Har du tid så hojta Oskyldig

Kramen!

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~