Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 545 ggr
Cristine
0

Igår hände nåt konstigt!

Jag och min familj var på Åstödagen..stånd och olika aktiviteter…vi var på väg till en fiskebod för att ta en titt när en ung tjej som står vid räcket hejade på mej, jag hejade tillbaka fast jag inte kände igen henne..då frågade min familj vem jag hejat på. Jag talade om att jag inte kände henne..dom sa att det inte fanns mer än vi på bryggan just då.Kan jag ha halucinerat i värmen eller kan man se en ande så klart på en festplats där det finns flera hundra människor???

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

anna-08
0

Åh vilken stark upplevelse Cristine..!

Visst kan man bli durrig av värmen men jag tror att du hade kontakt/såg någon från andra sidan..i den andra frekvensen.;)

Kanske någon som tidigare varit på platsen & lämnat spår..Man får ju spontant en känsla av att hon tagit sitt liv där men svårt att säga..Något platsbundet tror jag på iaf!

Kram Anna

melia
0

när dom sa det, vände du dig om och tittade efter henne då och hon var borta? *spännande* Glad tror absolut inte du hade halluchationer, helt klart måste det varit en ande!

Cristine
0

Ja.. jag vände mej om och hon var inte där då. Det kändes lite kusligt då jag inte är van att se.Jag undrar varför hon hejade på just mej?

Cristine
0

#1   har inte hört om någon som tagit sitt liv där eller drunknat.. i så fall skulle det hänt för inte så länge sen för jag tyckte hon hade rätt så moderna kläder.

Njord
0

De spöken (andar) jag själv sett i full klarsyn har varit mitt på ljusa dagen i full sol. Annars ser jag inte så mycket påtagligt i klarsyn.

Så du har nog sett en äkta ande, om ingen annan såg nåt heller. Grattis!