Lejon-energi...
I dag var lilla familjen på Borås djurpark. Vilket vackert ställe, med sin trollska natur. Det var onekligen annorlunda att se Hyernorna ligga och vila under en björk med näsan i den svenska myllan, men de såg ut att ha det väldigt gott.
Vi vandrade på ett bra tag i hettan, tills vi kom fram till Lejon-huset. Just då hade de lejonen inne i en bur i väntan på deras utfodring. Rummet var fullt med föräldrar och skrikande barn, och inne i buren gick en sisådär 6 lejon fram och tillbaka, otåligt väntande på sin mat. Den första känslan som riktigt slog till var att jag önskade lejonen långt därifrån. De såg så stressade ut, vankandes av och ann till skriken av små barn. Därefter kände jag deras energi. Jag har aldrig känt ngt sådant förut och jag kan inte ens beskriva det. Jag bara vet att det inte var från de andra människorna. Det var väldigt påtagligt och det var nästan så att jag sveptes med…men till var, vet jag inte. Starka känslor av de vida stäpperna, styrka, rå energi osv.
Mäktigt!

Tack för din berättelse! och vilken härlig bild på lejonen i sitt rätta element!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Förstår dina tankar och känslor runt detta och visst är de underbart vackra och mäktiga!!
Kramis gumsan
Ja alltså det var så "underlig" stund att se dem. Som att bli en del av en annan helt annorlunda "energibubbla".
Kram på er!=)
Visst är det mysigt att man kan gå och titta på alla dessa exotiska djuren, men visst känner man med dom…att dom är instängda i burar…så därför är det så skönt att det finns djurparker med stora vidder så dom kan röra sig relativt fritt….och många av dom är ju födda i fångenskap, och har inget att jämföra med, som tur är…..
otroligt vacker och mäktig bild….
Det var underbart att se dem allihop, men jag var inte beredd att känna sådan enorm energi från lejon. Visseligen har jag tyckt attt de varit mäktiga, men aldrig hade jag väl kunnat tro att jag skulle kunna tona in deras energi=)