Alldeles grön Ormiz
Helt ny men ändå gammal :-) blivande 45 årig tjej som sedan barnsben varit är intresserad av det mediala. Har mina förmågor men tror inte på dem. Eller snarare tycker att alla andra kan mycket bättre. Men det man inte kan - kan man alltid lära sig och det är aldrig försent att lära tycker jag. Så jag frågar…
TJingeling Anna Ormizen

Kanske kan du behålla ödmjukheten men samtidigt göra det du behöver göra för att vörda dina egna kunskaper? Jag tror inte alla andra kan mycket bättre, snarare att jag kan tro på det jag kan och sen hjälper vi varandra att växa och tro på oss själva och varandra. Behåller du sedan insikten om att det aldrig är för sent att lära sig, då tar den här magiska resan inom det mediala aldrig slut. Ett härligt äventyr!
För min del har det betytt mycket att möta sanna människor som trott på mig mer än jag trott på mig själv och stöttat mig våga tro på det just jag har. Vill aldrig tappa min känsla för att andra dock alltid har massor att lära mig. Men utan att känna mig mindre värd för det.
Lycka till på äventyret!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Varmt välkommen ormizen!

Välkommen till ÖN!
Vill oxå vara med i kören & önska dig Varmt Välkommen ;) Här kommer du alldeles säkert att finna mycket smått å gott ;)
Kram Anna
Varmt Välkommen till oss på ÖN 

Tack alla gulliga människor. Ja, lära sig gör jag/man väl jämt i och för sig. Men jag kan också ändra mig och säga att det inte är lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst - fast det är jag verkligen inte. En rolig fras bara. Tack och jag frågar er nog snart nog ska ni se
Tjingeling
Ormizen

#6 Haha! Underbart! När humorn finns med - ja, då är precis allt möjligt!! Miraklerna duggar över den som kan se livet med en gnutta humor i ögonvrån….
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Välkommen!
välkommen ormizen
välkommen
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"

Välkommen till ÖN Ormizen

Välkommen även från mig!
Välkommen!
Du har hittat rätt dörr!
Välkommen till ÖN, detta underbara forum för alla som vill veta mer =)
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Tackar och skickar ormizkramar till alla goa människor här. Det verkar vara ett suveränt ställe! Tjingeling
Välkomen! - du vet väll att det aldrig är för sent att lära gamla hundar att sitta
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Välkommen, hoppas att du kommer att trivas här, för det gör jag…..kram
Välkommen!
Skön inställning har du! Och jag vill också önska dig Välkommen hit. Hoppas du vill vara med och skriva lite intressanta inlägg.
Kramis Anki